Sisäpelipaikkaa missään lähellä?

Airsoftiin liittyvä keskustelu

Moderators: Gary, Federal

User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Sisäpelipaikkaa missään lähellä?

Post by MikaLinna »

Onkos tässä missään lähellä minkäänlaista sisäpelipaikkaa?
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
User avatar
razorpojka
kapiainen
kapiainen
Posts: 361
Joined: Sun 26 Aug, 2007 16:48:40
Location: Helsinki

Post by razorpojka »

Lapualla, mutta sielä on vissiinki toiminta tyrehtyny radikaalisti, omistaja rahtaa paikan täyteen omaa rojua ja pelaajiakaan ei enää käy niin paljoa kuin ennen. Tällästä juttua oon kuullu pelipaikkavastaavalta Soosilta tuola ircin puolella.

Vaasaan, vai olikohan se Vaasa, mutta kumminki jossain sielä on hommattu CQC-pelipaikka. Tosin vähä turhan kaukana.
DDR on paras :D ja Serbia :DDD
User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Post by Federal »

Vai haettiinko tässä mahdollisia sisäpelipaikkoja Jalasjärveltä? Noita vanhoja tehtaita joskus katteltiin, mutta mitään lupia ei koskaan tullut hommattua ja homma jäi siihen. Olis kyllä hienoa saada sisäpelipaikka tännekin.

Tuolla Lapualla on vieläpä paintball-pelaajilla pelipäivä päällekkäin softaajien kanssa, mikä hankaloittaa tilannetta.
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
User avatar
petrooli
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 152
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:56:12
Location: Jalasjärvi

Post by petrooli »

Vaasan paikassa kuulemma max. pelaajaraja 30 tai jotaki vastaavaa, johtuen paikan koosta
-Lauri Mäntykoski
Blondi
Posts: 12
Joined: Thu 30 Aug, 2007 20:52:25

Post by Blondi »

Elikkäs. Meillä on vaasassa kolmikerroksinen vanha tehdas Myllykatu yhdeksässä. Tosin rakennuksesta on vain ensimmäiset kaksikerrosta käytössä.

Täytyy myöntää, että on meillä kyllä välillä aika tunkoa eri käytävissä suuren pelaajamäärän takia.. Mutta pelithän paranevat aina iltaa kohden ^^
Kauhava kiittää ja kuittaa!
@ Samu Kujanpää
User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Post by MikaLinna »

Federal wrote: Noita vanhoja tehtaita joskus katteltiin, mutta mitään lupia ei koskaan tullut hommattua ja homma jäi siihen. Olis kyllä hienoa saada sisäpelipaikka tännekin.
Alueeltako kuitenkin löytyi paikkoja joissa voisi pelata - jäikö se kartoitus aikoinaan kesken jostain erityisestä syystä? Tuotahan voisi näin talven tullen taas herätellä henkiin.

Mites tuo Parkanon/Karvian suunta tai Kauhajoki tai Peräseinäjoen suunta...onko kellään mitään hajua?
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
User avatar
stan
sn1per
sn1per
Posts: 239
Joined: Fri 07 Sep, 2007 18:48:53

Post by stan »

--
Last edited by stan on Mon 23 Nov, 2009 11:58:17, edited 1 time in total.
User avatar
razorpojka
kapiainen
kapiainen
Posts: 361
Joined: Sun 26 Aug, 2007 16:48:40
Location: Helsinki

Post by razorpojka »

Tais mennä asiat aikoinaan niin, että kukaa ei halunnu antaa vanhaa kuihtunutta tehdasta käyttöön, näin ainaki muistelisin. Kaippa siinä pitäs sitte maksaa vuokraa jos haluais sellasen käyttöön.
DDR on paras :D ja Serbia :DDD
User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Post by MikaLinna »

Mä luulen että 20 asteen pakkasella moni pelaaja on valmis maksamaa 5-10 euroa päivän pelistä jos pääsee sisälle pelaamaan, se pitäisi vain kartoittaa kun löytyisi ensin tila ja tilan omistaja jonka kanssa voisi tästä keskustelua käydä :wink:
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Post by Gary »

Oulussa ovat viime talvena saaneet käyttöön tämmösen ku farmi
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
User avatar
roskaposti
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 116
Joined: Sun 26 Aug, 2007 20:13:26
Location: Jalasjärvi
Contact:

Post by roskaposti »

MikaLinna wrote:Mä luulen että 20 asteen pakkasella moni pelaaja on valmis maksamaa 5-10 euroa päivän pelistä jos pääsee sisälle pelaamaan :wink:
Minulle ainakin on 5€ aivan liian paljon aktiivisesta käymisestä, saati sitten 10€. Joten jos pakkasta on tuo 20 astetta niin jään kotiin. Sitäpaitti kyllä ny vielä jossain 10 asteen pakkases pihalla pelaa.
Ja veikkaisimpa että se 5-10€ on myös tiaiselle ja muille meistä nuoremmista liikaa.
User avatar
Vepemise
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 130
Joined: Mon 17 Sep, 2007 22:10:23
Location: Kurikka

Post by Vepemise »

Mutta taas toisaalta, se 5€ olisi pieni hinta maksaa siitä harvinaisesta sisäpelistä. Toki ei kaikilla ole varaa, ei edes aina isommilla, saati pienemmillä, mutta ideana toki kehityskelpoinen.
Vesa "Vepe" Perkiö
User avatar
razorpojka
kapiainen
kapiainen
Posts: 361
Joined: Sun 26 Aug, 2007 16:48:40
Location: Helsinki

Post by razorpojka »

En mäkää kyl olisi maksamas 5e yhdestä pelikerrasta, ehkä joskus vois käydä, mutta ei mun osalta käyminen olisi kovin aktiivista.
DDR on paras :D ja Serbia :DDD
User avatar
Vepemise
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 130
Joined: Mon 17 Sep, 2007 22:10:23
Location: Kurikka

Post by Vepemise »

Onhan se toki, 5€ pvä, ja sisäpelikertoja olis talves se n.10, niin onhan se 50€ pelimaksuja talvessa vähä liikaa.. Sillä 5€:llä pitäis saada jotain muutaki ku vain se pelaamislupa, mutta nyt menee jo kauashakuiseksi.
Vesa "Vepe" Perkiö
User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Post by MikaLinna »

Jos pelipäivä (päivään on klo 9 - 18 esim.) maksaa 5 eur, sehän ei ole paljoa jos suhteuttaa asiaa. Tällöin kun siitä itse maksaa tulee myös pelattuakin koko rahan edestä :lol:
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
Post Reply