Pelialueen siisteys

Airsoftiin liittyvä keskustelu

Moderators: Gary, Federal

User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Re: Pelialueen siisteys

Post by Federal »

Pitäis varmaan hommata myös tuonne pihaan joku pienempi pönikkä, oli nimittäin sen verran roskaista sielläkin. Jos niitä suklaapatukoita ja mehupurkkeja tuodaan sinne alueelle, niin ne myös kulkeutuu sinne offarille roskikseen! Ei niiden roskien ainakaan pitäisi painaa enempää kuin mitä ne sinne pihaan mennessä täytteineen painoi!
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Re: Pelialueen siisteys

Post by MikaLinna »

Ihan ensiksi kiitokset ahkerille siivoutalkoiden kolmelle osallistujalle - itse juutuin töihin enkä neljäntenä enää kerinnyt paikalle...Federal ja -jm- taas hoitivat homman kaikkien harrastajien puolesta.

Mutta palaa tässä hihat itse kullakin, -jm- puhuu asiaa = meillä on vielä ollut ilmainen roskalaatikko siinä 1-2 m etäisyydellä nuotiotynnyristä ja sekin matka tuntuu olevan liian pitkä, roskat väsähtää siinä matkalla ja jäävät milloin minnekin. Mutta kun ne pentelee eivät itse osaa mennä sinne minne kuuluisi, sitten toiset joutuvat käymään toisten sotkuja siivoamassa.

Arvon softaajat - ei kait me olla noin avuttomia mitä -jm- tuossa yläpuolella kirjoitti, ihan oikeasti...voi voi...jos nyt edes yritettäsiin, ei oo vaikeaa - jopa 2-vuotiaat osaavat jo omat roskat viedä roskiin, käskemättä...
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Re: Pelialueen siisteys

Post by Gary »

Pelisäännöistä
8 Yleisiä sääntöjä
1. Pelialueilla ei roskata.
http://www.jvisoft.net/docs/Pelisaannot.pdf

Toisin sanoen: Mikäli joku aluetta roskaa, ei ole väärin jos pelinjohtaja evää kys. henkilöltä peliin pääsyn.

ps. Kiitos Laurille kaukonäköisestä sääntöjen laadinnasta ;)
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Pelialueen siisteys

Post by -jm- »

MikaLinna wrote:Ihan ensiksi kiitokset ahkerille siivoutalkoiden kolmelle osallistujalle - itse juutuin töihin enkä neljäntenä enää kerinnyt paikalle...Federal ja -jm- taas hoitivat homman kaikkien harrastajien puolesta.
Tarkennukseksi.
Federal oli siivoamassa jo klo 16 alkaen.
Pääsin töistä vasta vähän neljän jälkeen ja olimma nuorimmaiseni kanssa kökkäpaikalla vasta n. 16.40.
Federal oli ehtinyt jo siivota mm. nuotiopaikan.

Korostaisin sitä, että emme Federalin kanssa olleet kahdestaan paikalla.
Kymmenvuotias nuorimmaiseni oli heti kysyessäni valmis tulemaan siivouskökkään mukaan ahertamaan yhdistyksen pääpelipaikkaa siistimpään kuntoon.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Vulcan
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 814
Joined: Sat 15 Sep, 2007 18:15:41
Location: Jalasjärvi

Re: Pelialueen siisteys

Post by Vulcan »

Pahoittelut, itse olin täysin unohtanut koko kökän, joten en paikalle sitten päässytkään. Tarkoitus oli kyllä tulla siivoamaan, mutta mönkäänhän se meni kun muistin ne talkoot vasta kotona:(
Lauri "Vulcan" Seppälä
User avatar
laturi
puheenjohtaja
puheenjohtaja
Posts: 1484
Joined: Wed 19 Dec, 2007 19:47:13
Location: Kauhajoki

Re: Pelialueen siisteys

Post by laturi »

Juu eipä ole kova homma niitä patukoitten papereita vaikka taskuun tunkea, jos ei roskista ole lähellä. Itellä ne kulkeutuu/unohtuu taskuissa aina kotiinkin asti pelipaikalta.
Lauri Mäenpää
Hallituksen puheenjohtaja
User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Re: Pelialueen siisteys

Post by MikaLinna »

Nostetaas asiaa esille, tänään oli taas jonkin verran offarilla roskaa jäänyt - pitänee ensi kerralla pitää siivoustalkoot kesken pelien...
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Pelialueen siisteys

Post by -jm- »

Offarilla on roskis, roskat kuuluu laittaa sinne.
Mää en käsitä mikä tässä voi olla niin vaikeaa??
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Post Reply