Pelit Lappajärvellä 3.8.2013

Muiden kuin JVISoftin pelit
Post Reply
User avatar
Gustaa
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 121
Joined: Thu 15 Oct, 2009 19:27:17
Location: Iisalmi

Pelit Lappajärvellä 3.8.2013

Post by Gustaa »

Lappajärven softaajaporukalla on käytössään Hirvikallion pelipaikka, mikä on ikävä kyllä jäänyt vähälle käytölle. Muutama pieni pesäke on rakennettu kallion ympäristöön, mutta muuten alue on luonnonmukaista. Tulkaahan pelailemaan ja elvyttämään lajitoimintaa Järvipohjanmaalle!

Peliaika: 3.8.2013 klo 12.00 alkaen
Pelimaksu: Ei ole
Ikäraja: Ei ole
Pelipaikka: Hirvikallio, Lappajärvi
Eli Kauhavantieltä (linkitetyssä kartassa punainen tie) kääntyy Peuranevan kohdalla pohjoiseen hiekkatie, jonka tienviitassa lukee "Peuraharjuntie". Hiekkatietä seuraamalla loppuun asti pääsee parkkipaikalle. Koitan itse olla sen verran ajoissa että olisin ensimmäisenä paikalla.

Viritysrajat
1. Yleisesti sarjatuli 1,6J ( Piipun suulta mitattuna 126 m/s 0,2g )
2. Itselataava kertatuli 2,25J ( Piipun suulta mitattuna 150 m/s 0,2g )
3. Kertaviritteiset 3J ( Piipun suulta mitattuna 170 m/s 0,2g )

Pelataan peruspelejä, mättöä, lipunryöstöä, kallion puolustusta ym. ja pelaajamäärän salliessa pitempiä pelejä isommalla alueella. (30-60min) Katsotaan vähän mihin alueesta on ja pelataan sen mukaan mitä porukka haluaa pelata.

Tehkää kalentereihin tilaa, ilmoitelkaa jos löytyy alustavaa kiinnostusta ja kysykää jos on kysyttävää. Avataan varsinainen ilmoittautuminen sitten vähän lähempänä heinäkuun puolella.

Viime kesän tunnelmia Hirvikalliolta pienellä porukalla.
"Olen oikeassa, siis kirjuri."
- Sokrates
User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Re: Pelit Lappajärvellä 3.8.2013

Post by MikaLinna »

Onko tuo pelialueen rajat mimmoset? Karttapaikala hahmottelin että siinä on usempi tontti alueella...
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/aset ... 67&lang=fi
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
User avatar
Gustaa
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 121
Joined: Thu 15 Oct, 2009 19:27:17
Location: Iisalmi

Re: Pelit Lappajärvellä 3.8.2013

Post by Gustaa »

Image

Tuossa suunnilleen pelialueen rajat merkittynä punaisella. Alue on Lappajärven seurakunnan, ja seurakunnan edustajan kanssa on rajat joskus katsottu - itse en ollut silloin mukana, joten nuo rajat on piirretty viimevuotisen miniskenaarion kartan perusteella ja todellisuudessa isompikin alue voi olla käytettävissä. Selvittelen asiaa tarkemmin jahka lappjsoft-porukan pääpiru pääsee Rovajärveltä tykkitulta johtamasta.
"Olen oikeassa, siis kirjuri."
- Sokrates
User avatar
Gustaa
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 121
Joined: Thu 15 Oct, 2009 19:27:17
Location: Iisalmi

Re: Pelit Lappajärvellä 3.8.2013 [PERUTTU]

Post by Gustaa »

Tämän päälle sattuu samaan aikaan Partiosota 2013, joten jää pitämättä.
"Olen oikeassa, siis kirjuri."
- Sokrates
Post Reply