Mettäpeli 2018, 8-9.9.2018

Jutustelu peleistä.

Moderators: laturi, Gary, Federal, Juppo, laturi, Federal, Gary, Juppo, laturi, Juppo, Gary, Federal

Post Reply
User avatar
laturi
puheenjohtaja
puheenjohtaja
Posts: 1489
Joined: Wed 19 Dec, 2007 19:47:13
Location: Kauhajoki

Mettäpeli 2018, 8-9.9.2018

Post by laturi »

METTÄPELI 2018, 8-9.9.2018, K15

24 h mittainen kokoajan päällä oleva sisseilypeli Ilvesjoeen yhteismetsän alueella. Pelissä partiot suorittavat erilaisia pelinjohdon antamia tehtäviä ja keräävät piste-kalikoita.

Ikäraja:
K15. Peli on oikeasti vaativa, ja partiot ovat täysin omillaan koko pelin ajan.

Pelin alku ja loppu:
Pelin aloitus ja lopetus tapahtuu hiekkamontun parkkipaikalta. Ohjaus kyltein pelialueelle E12 tieltä, josta pelialueen parkkipaikkana toimivalle hiekkamontulle matkaa n. 6,7 km. Osoite hiekkamontun kohtaan on Mustajärventie 857, Karvia. Katso google-mapsin linkistä reitti E12 tieltä parkkipaikalle: (Linkki)
Peli alkaa lauantaina 8.9 kello 12:00 ja päättyy sunnuntaina 12:00. Pelin alussa partioille annetaan suunta johon kuljetaan käsketty aika. Siirtymisen aikana ei saa kerätä objekteja eikä taistella muita ryhmiä vastaan. Ajan kuluttua peli on täysin käynnissä ja ampuminen sallittu. Alkubriiffi alkaa 11.30, joten silloin pitää viimeistään olla varusteet päällä valmiina. Pelin päättymisen jälkeen klo 12:00 pelissä ei saa enää ampua. Ainoa toimenpide tämän jälkeen on hakea omat kalikat mahdollisista kätköistä ja siirtyä pistelaskupaikalle. Jos siirtymisen aikana löytyy vielä objekteja, ne saa ottaa mukaansa ja niistä saa pisteet. Pelissä kerätyt objektit toimitettava pistelaskupaikalle parkkipaikalle 12.30 mennessä. Loppupalaute ohi n. 13:00 mennessä, ja poistumme kotiin lepäämään.

Yleissäännöt:
-Pelissä toimivat vastakkain partiot. Jokainen partio on omillaan, kaikki muut ovat vihollisia.
-Partion koko on 2-5 henkilöä. Partio toimii yhdessä, eikä hajaannu eri puolille aluetta.
-Peli on käynnissä lauantain aloituksesta (12:00) sunnuntain lopetukseen (12:00). Kaikki huolto tapahtuu pelin aikana pelikentällä.
-Pelissä kerätään pelialueelle sijoitettuja pisteobjekteja ja suoritetaan pelinjohdon antamia tehtäviä. Tietyn värinen objekti antaa tietyn verran pisteitä tuotuna pelin loputtua pistelaskupaikalle.
-Respaaminen vain reppukätköiltä tasatunnein. Jos partio eliminoituu reput selässä, tulee partion siirtyä vähintään 500 m poispäin kontaktista ja perustaa uusi reppukätkö, josta partio voi respata.

Tehtävistä:
-Objektien koordinaatit ja muut tehtävät ilmoitetaan peliin erikseen luotavalla Whatsapp-kanavalla. Jokaisessa partiossa oltava vähintää 1 kpl pelinajan toimivia puhelimia!!
-Ensimmäisten objektien koordinaatit annetaan pelin alussa kirjekuoressa, jonka saa aukaista pelin alettua.
-Pelinjohdon antamista tehtävistä saa kustakin vaativuuden mukaan erinäisen määrän pisteitä. Tiedossa mm. tiedustelutehtäviä (mukaan jonkinlainen kamera)
-Partiot etsivät alueelta pisteobjekteja. Objektit, niiden määrä alueella ja niistä saatavat pisteet ovat seuraavasti:
-Kalikka, X kappaletta, 1 pistettä/kpl
-Kuvattu kohde, 3 pistettä/kohde

Pelisäännöt:
-Pisteitä saa vain niistä objekteista, jotka ovat toimitettu pistelaskupaikalle 12:00 alkaen ja 12:30 mennessä. Ennen 12:00 ja 12:30 jälkeen tuotuja objekteja ei lasketa pisteisiin.
-Löydetyt objektit voi menettää. Jos partio tuhoutuu, se tiputtaa kaikki kannossaan olevat pisteobjektit maahan. Objekteja saa kätkeä, ja se on suotavaa. Kätköjä saa ja pitää etsiä. Löydetyt kätköt saa ryöstää. Eli mikään pisteobjekti ei ole turvassa ennen kuin kello on 12:00. Sen jälkeen objekteja ei voi menettää.
-Rajoituksena kaikilla taistelijoilla saa olla lippaissa max. 100 kuulaa! Lippaiden, ja kannossa olevien kuulien määrää ei ole rajoitettu.
-Pelissä on käytössä erityissääntöjä lukuunottamatta yhdistyksen pelisäännöt.

Osumasäännöt:
-Jokaiselle partiolle jaetaan 3 sidontaliina.
-Osuma mihin tahansa pelaajaan kehon osaan tai kantamaan varusteeseen eliminoi pelaajan. Osuman saanut pelaaja asettuu maahan makaamaan ja voi huutaa lääkintämiestä.
-Pelaaja voidaan sitoa niin kauan kuin partiolla on käyttämättömiä liinoja. Liinat palautuvat takaisin käyttöön respauksen yhteydessä.
-Partio jolla ei ole yhtään käyttämätöntä liinaa jäljellä ja taistelun jälkeen toteaa jonkun partion taistelijan tarvitsevan sidontaa, on eliminoitunut. ELI TAISTELUN SAA KÄYDÄ LOPPUUN ENNENKUIN RESPALLE ON LÄHDETTÄVÄ.

Radiokanavat:
Pelissä radiot vapaasti käytössä, suomen lakia ja asetuksia noudattaen.

Lupalappu:
Alle 18 v pelaajilta vaaditaan lupalappu, jonka voi tallentaa, tulostaa ja täyttää alapuolella olevasta linkistä. Laput kerätään paikanpäällä.
Lataa lappu tästä: http://forum.jvisoft.net/download/file.php?id=459

Pelimaksu:
Yhdistykseen kuulumattomilta peritään 5€ suuruinen pääsymaksu, jolla katetaan pelin järjestelyyn menneitä kuluja. Jäsenille ilmainen! Pelimaksu kerätään paikanpäällä. Varaa tasaraha mukaan! Mahdollisuus maksaa myös pankkikortilla.

Kartta:
Peruskartta löytyy täältä: http://forum.jvisoft.net/download/file.php?id=458 . Kartassa pitäisi näkyä ETRS-TM35FIN koordinaatisto, jonka mukaan kalikoiden sijainteja ilmoitellaan. Tutustu siis koordinaattien lukuun (kartan alareunassa esimerkki). Vink** Esim. puhelimeen saatava B-bark karttasovellus, sekä "maastokartat" tukee kyseistä koordinaatistoa. Kartta tulee oikeaan mittakaavaan jos tulostaa A3-kokoisena.

Jokaisessa partiossa pitää olla vähintään yksi kartta ja kompassi!

*Pelinjärjestäjän puolesta jaetaan yksi kartta. Ottakaa oma muovi mukaan!

Muuta:
Erityiset tarvittavat varusteet:
-Puhelin kameralla ja whatsapilla (vähintään 1 per ryhmä)
-Raatoliina!
-Lämmintä vaatetta yölle, muonaa, yms. mitä kuvittelee tarvitsevansa 24 h aikana.
-Ainakin 1 virallinen kartta per partio, missä koordinaatisto. (Pelin puolesta jaetaan 1 kpl A3 karttoja) Karttamuovi itseltä!
ILMOITTAUTUMINEN PELIIN TAPAHTUMAKALENTERISTA OHJEIDEN MUKAISESTI!

Ajo-ohjeet pelialueelle:
Osoite pelialueen parkkipaikalle: Mustajärventie 855, 39750 Karvia. Kolmostien risteyksessä ja parkkipaikan kohdalla opaskyltit.
Jalasjärven ABC:ltä ajo-ohjeet alueen parkkipaikalle: https://goo.gl/maps/Vjzw1awbHsw

Kysymyksiä voi esittää tähän alle, tai tarvittaessa yksityisesti meikäläiselle yksityisviestillä.
Attachments
Mettäpeli 2018 -lupalappu.pdf
(176.36 KiB) Downloaded 378 times
Ilvesjoen pelikartta.pdf
(5.08 MiB) Downloaded 690 times
Lauri Mäenpää
Hallituksen puheenjohtaja
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Mettäpeli 2018, 8-9.9.2018

Post by -jm- »

laturi wrote: Pelin aloitus ja lopetus tapahtuu raviradan parkkipaikalta, joten kaikki kokoontuvat sinne.
Tainnut jäädä jostain aiemmasta pelistä tuo kohta.
Tai ei tuonne ainakaan jalkaisin luultavasti pelin päätyttyä liikuta. :D


Juu hyvä pointti! Kerran tuon jo muokkasin mutta sössin jotaki.. T. laturi
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Re: Mettäpeli 2018, 8-9.9.2018

Post by Federal »

Hyvä huomio, korjattu!
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
User avatar
Tuom-asd
kapiainen
kapiainen
Posts: 385
Joined: Tue 11 Nov, 2008 00:23:44

Re: Mettäpeli 2018, 8-9.9.2018

Post by Tuom-asd »

Noniin, jos sitä taas pitkästä aikaa jaksaisi kirjoitella raporttia peleistä. Peli oli allekirjoittaneelle ensimmäinen peli Ilvesjoen yhteismetsän pelialueella ja pelialue oli yksi parhaista, missä olen airsoftia pelannut. Sopivasti teitä, helppo- ja vaikeakulkuista maastoa, ojia, korkeuseroja ja upeita maisemia. Peli oli mielestäni hyvin onnistunut, kolme kontaktia muiden partioiden kanssa oli varsin riittävä tällaiseen peliin. Säännöt olivat selkeät ja yksinkertaiset ja objektien määrä oli sopiva pelaajamäärälle.

Partioomme kuului allekirjoittanut, AQ, Sagara, Federal ja laturi, joista laturi ja Federal toimivat samalla pelinjohtajina. Käskynjakojen yhteydessä toinen jääväsi itsensä suojamieheksi, jos oli ennen peliä kätkenyt kyseiset objektit, joita oltiin menossa hakemaan.

Partiokertomus on jaettu vaiheisiin, jotka perustuvat "tehtäviin", jotka laadin pelinjohdolta saatujen objektitietojen ja vallitsevan tilanteen mukaan. Jokaisesta vaiheesta on puhelinmen B-park paikkatietosovelluksesta kuvakaappaus, josta näkyy partion kulkema reitti linnuntietä ja objektit. Mikäli kuvakaappaukset tuntuvat epäselviltä, niin samasta ketjusta löytyy ylempää pelialueen kartta.
EDIT: Objektien nimet ovat päästäni. ensimmäinen koordinaattijako oli K1-K5, ja siitä enteenpäin K21-K2x jne...

VAIHE 1 ~2,5km

Peli alkoi parkkialueena toimivan soranottoalueen pohjoiselta hiekkatieltä, josta pelinjohto lähetti partiot matkaan tasaiseen tahtiin sitä mukaa, kun edellinen partio oli kadonnut mutkan taakse näkyvistä. Oma paritomme lähti matkaan viimeisenä. Alkuperäinen suunnitelma oli siirtyä suota pitkin pohjoiseen, Koninevan keskellä olevaan metsäsaarekkeeseen, mutta päätinkin siirtää ryhmän pelialueen itäistä reunaa pitkin Koninevan pohjoispuolelle. Matkalla esikunta lähettikin ensimmäisten tiedusteltavien kohteiden koordinaatit. Puhelinta apuna käyttäen koordinaattien siirtäminen kartalle kävi äkkiä ja ensimmäisistä viidestä objektista kaksi olikin itäisellä puoliskolla pelialuetta. Siirryimme tietä pitkin ja saimme haltuun objektin eli "kalikan" K4 ja jatkoimme siitä pohjoiseen ja kallionpäältä löysimmekin kalikan K5. Saman kallion luoteispuolella oli juuri tarpeitamme vastaava ryteikkö johon perustimme ensimmäisen reppukätkön.

VAIHE 2 ~6,5km

Reppujen keventämisen jälkeen pidimme lyhyen tauon, jonka jälkeen lähdimme etsimään objekteja K3, K1 ja K2. Suuntasimme ensin Mujujärven rantaan, josta lähdimme tietä pitkin länteen, kunnes Konineva luoteispuolisella kalliolla poikkesimme metsään kohti objektia K3. Kalliolta oli kauniit maisemat suolle, etenemisen aikana tähyilin kalliota, jos sieltä olisi löytynyt kalikoita, mutta turhaan. Myöhemmin koordinaateista kävi ilmi, että kalliolla olisi ollut objetki. Etsimme K3 objetia pitkään ja antaumuksella, mutta se oli kerinnyt jo päätyä muiden ryhmien haltuun. Etsintöjen lomassa esikunta lähetti kolme uutta tiedusteltavaa objektia. Lähdimme teitä pitkin siirtymään objetille K23, jonka löysimme helposti. Jatkoimme edelleen tietä pitkin takaisin mujujärven rantaan ja siitä ojanvartta pitkin objetille K22, joka törrötti pystyssä mudassa ojien risteyksessä. Jatkoimme itään Kihlakunnankankaan kalliokukkuloille. Olimme juuri aloittamassa nousun etelästä kukkulan laelle, kun havaitsimme itäpuolellamme noin 150-200m päässä tieuraa pohjoiseen kulkevan vihollispartion. Partio kaartoi länteen kohti samaa K21 objektia. Kun vihollispartio oli kadonnut kukkulan taa katveeseen lähdimme etenemään kohti kukkulan lakea kiveltä kivelle jännittäen, tulisiko ensin vastaan vihollinen vai kalikka. Kärkimiehenä toiminut Federal löysi kalikan ja lähdimme telaketjuna irtautumaan vastakkaiseen suuntaan vihollisen oletettua tulosuuntaan nähden. Päästyämme pois kukkulan tuntumasta siirryimme takaisin reppukätköryteikköömme ja päätimme ruokailla.

Vaihe 2,5 ~2km lisätty 12.9

Ruokatauon aikana ryhmän partiosanomalaite pirahti uusien koordinaattien merkiksi. Koordinaatit oli jaoteltu kahdelle alueelle, pohjoisosaan Mujuvuoren ympäristöön ja Pelialueen itäosaan Kihlakunnan kankaan ympäristöön. Lisäksi saimme lisätehtävän, kuvata partio noin kalikan K31 alueella, n iin että länteen aukeava suo näkyy taustalla. Piilopaikka ryteikkömme sijaiti noin 500m päässä kyseisistä kallioista, joten ruokailtuamme lähdimme liikkeelle. Kalliokukkuloiden välinen suosaareke osoittautui hyvin käteväksi piilopaikaksi, sillä poistuminen ja siirtyminen sujuivat suojassa tähystykseltä ojia pitkin. Nousimme kalliolle etelästä, ja hyvin pian löysimme objektin K31. Otimme nopeasti esikunnan haluaman maisemakuvan ja jatkoimme matkaa objetille K32. K32 tuottikin ongelmia, ja saimme haravoida maastoa tovin laturin myhäillessä taustalla. Suunnittelin jo erilaisia uhkailu ja kiristyskeinoja kalikan sijainnin selvittämiseksi, kunnes K32 löytyi ja lähdimme jatkamaan matkaa. Siirryimme pohjavesipumppaamon viereiselle tieuralle ja jatkoimme etelään kohti objektia K33. Matkalla löysimme tienvarrelta objektin, joka osoittautui myöhemmin kalikka K41:seksi. K33 löytyi myös helposit avorivin ensimmäisellä pyyhkäisyllä. Jatkoimme länteen samasta suunnasta, josta olimme muutamia tunteja aiemmin tähyilleet vihollisen partiota. Repuille päästyämme keskustelimme tulevasta yöpaikasta. Aiemmin olimme suunnitelleet siirtyvämme yöksi lähemmäs järveä, mutta suoryteikkö oli osoittautunut kaikin puolin mallikkaaksi tukikohdaksi, joten mikäs tässä ollessa. Tukikohdan ainut heikkous oli itä ja länsipuolella olevat kalliokumpareet. Vietimme taukoa ja suunnittelin eri vaihtoehtoja vesitaydennyksille, kunnes kuulimme epämääräisiä ääniä. Äänet loppuivat ja jatkoimme taukoilua, kunnes Sagara tai AQ havaitsi itäisellä kalliolla vihollisen ryhmän. Tauolla tunnelma oli sn verran rento, että maastouduttuamme tilanne oli seuraava: Laturilla oli allekirjoittaneen ase. Laturin asel oli Sagaralla, joka ojensi sen kohti AQ:ta tämän vetäessä aseen itselleen jalkaterällään. Federalin ase oli noin kahden metrin päässä kenestäkään meistä. Vihollinen siirtyi viistosti kohti ryteikköämme samalla, kun aseet siirtyivät oikeille omistajilleen. Vihollispartion vasen laita oli enää noin 5 metrin päässä, kunnes avasin tulen. Tulenavauksella tiputimme kaksi vihollista. Lyhyen tulitaistelun jälkeen koko partio oli tuhottu. Vihollinen osoittautui Power Rangers- partioksi. Kuulumistenvaihdon jälkeen keräsimme rinkat ja löydetyt objetit ja lähdimme toteuttamaan alkuperäistä suunnitelmaa, eli tukikohdan siirtoa järven rantaan.

VAIHE 3 ~7km lisätty 18.9

Karttatiedustelun perusteellä lähdimme etsimään uutta reppukätkönpaikkaa Mujujärven itäpuolelta suoalueen eteläpuoliselta metsäniemekkeeltä. Perille päästyämme maasto oli kovin avaraa, mutta järven rannasta löytyi sopiva ryteikkö muutaman ison kuusen juurelta. Keräsimme tyhjät vesipullot rinkoista ja lähdimme toteuttamaan seuraavaa tehtävää. Tavoitteena oli siirtyä suota pitkin objektille K36 ja jatkaa tietä pitkin objetille K34 ja K35. Lopuksi hakisimme vettä kolmetien risteyksestä pelialueen pohjoislaidalta. Ennen liikkeelle lähtöä esikunta lähetti vielä viisi uutta tiedusteltavaa pistettä, joista kaksi osuikin reittimme varrelle! Suon ylitettyämme K36 löytyi nopeasti ja jatkoimme tietä pitkin suunnitelman mukaisesti. K45 löytyi hirvitornista. Erämajan liittymästä käännyimme kohti mujuvuoren huippua. Huipulta löytyi komeat maisemat, jonkinsortin tornin / laavun raunioita ja K34. Hetken taukoa vietttyämme jatkoimme matkaa. K43 ja K35 eivät myöskään tuottaneet ongelmia. Ainut haaste tuntui olevan lähestyvä iltahämärä. Käveltyämme pitkän pätkän metsätietä pohjoiseen löysimme esikunnan air supply vesikanisteri pudotuksen. Viiden hengen partiomme oli kuluttanut päivän aikana yli 20 litraa vettä! Pimeyden laskeutuessa esikunta lähetti seuraavat tiedusteltavat kohteet, jotka saivat meidän partiomme puolesta odottaa huomiseen. Itse laskeskelin kartalta kilometrejä repuille, 2,5km josta n.800 m suota ja metsää vaiko yli 3,5km josta 300m suota. Päädyin lyhyempään vaihtoehtoon. Alkumatka menikin joutuisasti, hiekkatien erottuessa hyvin paljaalla silmällä. Hauskuus alkoikin saavuttuamme tien mutkaan Mujujärven pohjoispuolella. Laturin ideoimana kiinnitimme kaikille pl. peränpitäjä Federalille valkoiset sidontaliinat selkään, jotta edellä menevän seuraaminen onnistuisi ryteikössä. Varavälineenä oli köysi, jolla tarvittaessa olisi saatu pidettyä partio koossa pimeässä metsässä. Suotaival taittui hitaasti ja hikisesti. Pääsimme perille muutamalla kompastumisella. Perillä haasteena olikin oman reppukätkön löytäminen. En ollut merkannut kätköä lähtiessä omaan GPS:ään, joten vaihtoehdoiksi tuntui jäävän kuusien etsiminen ja niiden alustan tutkiminen taskulampulla. Tilanne alkoi tuntua epätoivoiselta, mutta lähdin hortoilemaan kohti tutun näköistä puuryhmää. Valaisin kuusen juurelle asevalollani, tuloksetta. Tässä kohtaa tilanne vaikutti erittäin haasteelliselta. Lähdin pettyneenä kohti muita, mutta ensimmäisellä askeleella kompastuin johonkin hyvin luonnottomaan objektiin, joka paljastui AQ:n rinkaksi. Aloimme välitömästi huoltamaan ja pystyttelemään majoitteita. Paikka oli reppukätkönä hyvä, mutta majoittumiseen huono. Hyvät makuusijat olivat mättäiden välissä todella harvassa. Lopulta kaikki löysivät jonkinlaisen sijan itselleen ja painuimme ruokailleena nukkumaan n. klo 23-24. Vilkaisin vielä ennen nukkumaanmenoa aiemmin tulleet koordinaatit. Lähin objetki olikin 300m päässä tukikohdastamme, joten pitkään ei sopisi maata paikoillaan.

VAIHE 4 ~ 4km

Herätys soi klo 0700. Aamupalaa keitellessämme jaottelin päivän kolmeen tehtävään. 1. oman toiminta-alueen varmennus ja lähelle ilmaantuneiden objektien etsintä. 2. Reppukätkön siirto lounaaseen Koninevan länsipuolelle ja läntisen alueen objektien nouto. 3. Irtautuminen pelialueen eteläreunaa pitkin evakuointipisteelle. Lähdimme ilman reppuja toteuttamaan ensimmäistä tehtävää. K54 löytyi kätkömme läheltä kukkulalta. Jatkoimme etelään K53:selle. Koordinaattien paikalta löytyi iso siirtolohkare, mutta sen päällystä ja ympäristö oli tyhjä. Jatkoimme tietä pitkin Mujujärven rantaan ja rantaviivan itäpuolta seuraillen löytyikin K61, jolta palasimme omille repuillemme. Tässä kohtaa kalikoita alkoi olla niin paljon, että saimme esikunnasta käskyn irtautua Koninevan itäpuolta, eli tuloreittiämme pitkin Myllylammen pohjoispuolisille kallioille ja perustaa kätkö sinne.

5 - 6 COMING SOON
Attachments
Vaihe 2.png
Vaihe 2. Ensimmäinen vihollishavainto
(232.11 KiB) Downloaded 2190 times
Vaihe 1pieni.png
Vaihe 1. Siirtyminen ja ensimmäiset objektit
(250.98 KiB) Downloaded 2190 times
"Sag", "Gips", "Nigga", "LT", "Larry"
"Sag", "Gips", "Nigga", "LT", "Larry"
IMG-20180909-WA0035.jpg (244.52 KiB) Viewed 4320 times
Last edited by Tuom-asd on Tue 18 Sep, 2018 18:49:13, edited 1 time in total.
User avatar
Tuom-asd
kapiainen
kapiainen
Posts: 385
Joined: Tue 11 Nov, 2008 00:23:44

Re: Mettäpeli 2018, 8-9.9.2018

Post by Tuom-asd »

3 kuvaa per postaus, joten uusi postaus.
Attachments
Vaihe 4.png
(105.01 KiB) Downloaded 2130 times
Vaihe 3.png
(247.93 KiB) Downloaded 2130 times
Vaihe 2,5.png
(253.85 KiB) Downloaded 2176 times
Last edited by Tuom-asd on Tue 18 Sep, 2018 18:54:55, edited 1 time in total.
User avatar
laturi
puheenjohtaja
puheenjohtaja
Posts: 1489
Joined: Wed 19 Dec, 2007 19:47:13
Location: Kauhajoki

Re: Mettäpeli 2018, 8-9.9.2018

Post by laturi »

Hyvää stooria!

ps. Vihdoinkin tulokset tänne vielä säilöön:

Zinnsoldaten 20p
Disko 9p
Power rangers 6p
Meemisquad 0p
Lauri Mäenpää
Hallituksen puheenjohtaja
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Mettäpeli 2018, 8-9.9.2018

Post by -jm- »

laturi wrote:Hyvää stooria!
Samaa mieltä, jatkoa odotellaan!
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Post Reply