Kiimakallion pelit 1.6.2008

Jutustelu peleistä.

Moderators: Gary, Federal

Post Reply
User avatar
Tmu
kapiainen
kapiainen
Posts: 327
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:25:52

Kiimakallion pelit 1.6.2008

Post by Tmu »

Pitää oikein pistää uusi aihe tämän päivän peleistä. Oli varmaan tämän vuoden parhaat pelit ainakin omalle kohdalle. Parasta ehdottomasti oli uusi pelimuoto joka sopi kiimakalliolle ku nyrkki sinne itteensä.

Niille jotka eivät olleet paikalla niin lyhyesti selitettynä: 2 Osapuolta - sissit (1/4 porukasta) ja loput (3/4) jotka partioi, suojasi tukikohtaa ja suoritti komentajan antamia tehtäviä. Sissit määritti itselleen respan jostain pelialueelta ja puollustavan osapuolen respaus(5min) tapahtui varikolta. Sissien tehtävänä oli löytää maastosta sinisiä nauhoja, jotka olivat sijoitettu vihollisen "tärkeisiin" spotteihin ympäri pelialuetta. Lisäksi Sisseillä oli oranssia nauhaa jota piti saada sidottua varikon rakennuksiin ja kalustoon.

Jotain saman tyyppistä jatkossaki tuola kallioilla. Yöllä tähän kyseiseen peliin nousis tunnelma vielä toiseen potenssiin ja sissien toimintaki helpottuis huomattavasti.
User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Post by Federal »

Ainakin mun harrastusaikani parhaimpia pelejä kaksi viimeistä peliä, eli nämä sisseilyt. Varsinkin viimeinen puolustava peli oli mukava, kun komentaja jakoi tehtäviä. Näitä vois mun puolestani pelata useamminkin. Ehdottomasti yöpelit Rikiuksen sijaan Kiimakalliolle! Maasto vaan on sen verran haastavaa, että varovaisuutta pitää olla aikalailla.
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
Vulcan
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 814
Joined: Sat 15 Sep, 2007 18:15:41
Location: Jalasjärvi

Post by Vulcan »

Joo tämä oli paras pelimuoto mitä itse olen pelaillut. Tätä lisää:)
Lauri "Vulcan" Seppälä
User avatar
Limppu
swatti-hatti
swatti-hatti
Posts: 98
Joined: Sun 23 Sep, 2007 21:04:48
Location: Seinäjoki, kärjen kansaliittotasavalta

Post by Limppu »

Joo olivat sisseilyt kyllä yksiä mukavimmista peleistä, joissa olen ollut, vaikka tulikosketuksiin jouduin harvoin.

Ja tuli siinä päivän huumoripläjäyskin ennen toista erää koettua :).
Voi ristuksen ristus.
User avatar
SkiJay
verkkari-vemputtaja
verkkari-vemputtaja
Posts: 68
Joined: Sun 02 Sep, 2007 20:26:51
Location: Jalasjärvi

Post by SkiJay »

"Joku sano sano että sielä on käärmeenpesä sen keltasen rakennuksen vieressä"

*JM asettaa jalkansa Limpun kivelle*

Limppu nousee kiveltä n. 0,1 sekunnissa ylös ja huutaa "Hyi po'ed , mikä kosketti mun selkää!"



Oli kyllä mahtavat pelit! :cool:
-Tuomas Ruohoniemi
User avatar
Limppu
swatti-hatti
swatti-hatti
Posts: 98
Joined: Sun 23 Sep, 2007 21:04:48
Location: Seinäjoki, kärjen kansaliittotasavalta

Post by Limppu »

Itseasiassa se jokin (eli JM:än liikuttama oksa) oli mukavasti takamukseni alla. Ja itse olin niin mukana keskustelussa että kuulin sen kutakuinkin näin. Mukava keli.. blablallbalba käärme... blablbalbal pesä... Sitten jokin inha tuntui takapuoleni alla ja sitten todellakin pomppasin pystyyn ja tuli samalla vähän sammakoita suusta :).
Voi ristuksen ristus.
Post Reply