Laskeneet pelaajamäärät

Jutustelu peleistä.

Moderators: Gary, Federal

Post Reply
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Laskeneet pelaajamäärät

Post by Gary »

Hyvät pelit oli tänään ja porukkaa oli kyllä riittävästi kunnon peliin, mutta missä on se syy väkimäärän laskuun verrattuna vuoden takaiseen? Skenujen puute? Liian tuttu paikka? Whaat?

Kertokaahan nyt mielipiteitänne sekä mahdollisia omia syitä mikäli itte käytte nykyään harvemmin, tai tiedätte miksi ei kavereita enää kiinnosta?

Olen monta vlp peliä seurannut tuolta tapahtumakalenterista, ja tuntuvat nyt lähes järjestään jäävän tuonne 20-30 pelaajan tietämiin. Viime vuonna kuitenkin hivottiin 60 pelaajaa ja ylikin järjestään.
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Post by -jm- »

Hyvät oli pelit tänään!
Samoin kuin on ollut viimeviikkoina, mutta olen Garyn kanssa samaa ihmetellyt, miksi pelaajamäärät ovat pienentyneet?
Ja jälleen kirjoitan Garyn sanoja mukaillen, mitä pitäisi tehdä pelaajamäärien nostamiseksi vuoden takaiselle tasolle?
Rohkeasti mielipiteitä kehiin!
Mikä mättää?
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Tro
Posts: 6
Joined: Sun 07 Sep, 2008 12:50:54

Post by Tro »

Jaa-a... Hyvä kysymys... Henkilökohtaisella tasolla motivaatiota laskee pitkä matka pelipaikalle (Alajärveltä ~100km sivu). Lisäksi yksin olen pelaamaan joutunut tulemaan, kun kaverit on vielä pahempia vätyksiä kuin minä :D .

Pariin kuukauteen en ole pelipaikoille päässyt ensin pidemmän sairasloman ja myöhemmin kaiken maailman kissanristiäisten vuoksi, joten en tiedä minkälaisia pelit on ollut nykyään. Mutta siihen verrattuna kun viimeksi olin niin kaipaisin enemmän vaihtelua ja pituutta peleihin. Pitkä eläytymispainotteinen peli respauksella olisi minun mieleen.
"
If you want peace
Prepare for War
"
- Alexi Laiho
pexi69
verkkari-vemputtaja
verkkari-vemputtaja
Posts: 78
Joined: Mon 11 Aug, 2008 13:38:14

Post by pexi69 »

Tro wrote:Jaa-a... Hyvä kysymys... Henkilökohtaisella tasolla motivaatiota laskee pitkä matka pelipaikalle (Alajärveltä ~100km sivu). Lisäksi yksin olen pelaamaan joutunut tulemaan, kun kaverit on vielä pahempia vätyksiä kuin minä :D .
Yhdyn täysin, Ähtäriläiset kun jostain syystä ole hetkeen olleet kiinnostuneita pelaamisesta ja itsekseen on hiukan turhauttavaa ajella.

Juurikin nuo pitemmät pelit ovat olleet lajin suola rikiuksella.
Vulcan
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 814
Joined: Sat 15 Sep, 2007 18:15:41
Location: Jalasjärvi

Post by Vulcan »

Miksi muuten Kurikkalaasia ei ole enää rikiuksella näkynyt? Into loppunu vai onko löytyny parempia pelipaikkoja?
Lauri "Vulcan" Seppälä
User avatar
roskaposti
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 116
Joined: Sun 26 Aug, 2007 20:13:26
Location: Jalasjärvi
Contact:

Post by roskaposti »

Itse olen joutunut pitämään viimeisen vuoden lähes kokonaan sairaslomaa, josta johtuen en foorumeillakaan ole käynyt. Pahoittelen myöhäistä viestiäni. :tired
User avatar
Kosassa
Posts: 4
Joined: Mon 03 Nov, 2008 08:42:57
Location: Juankoski

Post by Kosassa »

missä on se syy väkimäärän laskuun
Airsoft-aseita ja varusteita näyttää olevan tarjolla runsaasti ja ne ovat hinta-laatusuhteeltaan parantuneet. Varusteita ja harrrastusmahdollisuuksia ei siis puutu. Viisi vuotta jatkunut harrastuksen voimakas kasvu saavuttaa joskus lakipisteensä.

Altoilua ilmenee myös. Innokkaimmat jatkavat aallon harjalla vakaasti eläkkeelle saakka. Uusien sukupolvien aalto nousee, kunnes taas laskee.
Post Reply