Cyma rumpulipas

Kaikki varustukseen liittyvä jutustelu

Moderators: Gary, Federal

Post Reply
User avatar
Stalkan
Posts: 7
Joined: Sun 25 Jul, 2010 18:06:48
Location: Seinäjoki

Cyma rumpulipas

Post by Stalkan »

Moro

Tosiaan tuossa miettiny rumpulippaan hankkimista tohon minun Cyma AKS-47U mutta ne on niin perkeleens hinnakkaita.
Mistä ihmiset noita hankkii hyvään hintaan? kun ostin aseeni käytettynä niin olisin voinu 20€ lisä kustannuksella saada sen lippaan mukana mutta tyhmä kun olin niin kieltäydyin.

Sitten näin sivu juttuna että aseeni single/kerta laukaus ei toimi kunnolla, kukaan seinäjoella kova aseiden hääräjä osaisi säätää? voin pyytää teelle kämpille ku kahvinkeitintä ei ole kun meni roskiin muutossa :D
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Re: Cyma rumpulipas

Post by Gary »

Tiedät kai että jos singlellä yrität ampua liian nopeaa jää ase helposti jumiin, ja "aukeaa" vasta ampumalla lyhyen sarjan? Tämä johtuu sisäisestä mekaniikasta ja ainut korjaus on opetella oikea laukaisu tahti.
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
User avatar
Stalkan
Posts: 7
Joined: Sun 25 Jul, 2010 18:06:48
Location: Seinäjoki

Re: Cyma rumpulipas

Post by Stalkan »

Gary wrote:Tiedät kai että jos singlellä yrität ampua liian nopeaa jää ase helposti jumiin, ja "aukeaa" vasta ampumalla lyhyen sarjan? Tämä johtuu sisäisestä mekaniikasta ja ainut korjaus on opetella oikea laukaisu tahti.
Aijaa, pitäis käydä tesmaamassa ampumaradalla harjoittelemassa se oikea tahti D:
User avatar
wolwes
swatti-hatti
swatti-hatti
Posts: 83
Joined: Sat 10 Jan, 2009 20:55:48
Location: seinäjoki

Re: Cyma rumpulipas

Post by wolwes »

jos ilmenee että aseessa jotain vikaa kuitenkin on niin itse olen suhteellisen paljon aseiden kanssa väkertänyt muunmuassa omani, james_bundyn, Hurricanen sekä muutaman muun.
User avatar
Stalkan
Posts: 7
Joined: Sun 25 Jul, 2010 18:06:48
Location: Seinäjoki

Re: Cyma rumpulipas

Post by Stalkan »

wolwes wrote:jos ilmenee että aseessa jotain vikaa kuitenkin on niin itse olen suhteellisen paljon aseiden kanssa väkertänyt muunmuassa omani, james_bundyn, Hurricanen sekä muutaman muun.
Hienoa, olisi ihan mukava itsekkin oppia noita aseita huoltamaan ja virittämään niin saisi harrastukseen lisä potkua
Post Reply