POSTI

Airsoftiin liittyvä keskustelu

Moderators: Gary, Federal

Post Reply
User avatar
petrooli
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 152
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:56:12
Location: Jalasjärvi

POSTI

Post by petrooli »

Niin kuin varmasti moni tietää Posti on vaihtanut osoitettaan Valintatalon tiloihin. Tässä samassa on päässyt käymään niin että palvelun laatu on huonontunut. Ennen postissa tiedettyäni että paketti on saapunut, kävelin vaan muina miehinä ilman koodeja ja lappuja kysymään onko "Lauri Mäntykoski" nimellä saapunut paketti. Mutta nyt vastaus oli toinen "emme voi sinulle etsiä pakettia jos sinulla ei ole koodia tai lappua. No tämä sapettaa todella paljon ku yleensä tilaukset tehdään tarpeeseen ja monesti tulee suoraa käyttöön, lisänä vaikeutta tuottaa lähteä täältä peräkylältä jotaki lappua hakeen joka mahdollisesti on saapunut päivällä kun olen kouluun ehtinyt. Tällainen käytäntö mun mielestä pienellä paikkakunnalla ku Jalasjärvi vaikeuttaa toimintaa. Noh tämä tästä tiedoksi kaikille niin ei tarvitse pettyä sinne päästyä.
-Lauri Mäntykoski
User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Post by MikaLinna »

Olihan se vähän tuskastuttavaa odotella kun viimeksi tavaraa sieltä hain; minulla oli netistä tulostettu seurantakoodi mutta heitin järjestelmästä ei löytynykkään hyllyä mihnä tavarat on. Lopulta hokasivat tarkistaa yllyt ihan kävellen niin sieltähän se paketti löytyi lopulta.

Alku aina hankalaa, eiköhän tuo palvelu tuosta parane kun rutiinia alkaa tulla. Tosin kannattaa aina ottaa se seurantakoodi talteen niin onnistuu parhaiten, muutoin pitää varmaan olla ne laput mukana.
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Post by -jm- »

Olen asioinut postissa huutiksen kautta tehdyn kaupan vuoksi melkoisen paljon.
Postin flikat tuli tutuiksi, ja toisinaan kävi niin, että jotain lähetystä viedessäni he sanoivat, että sinulle on muuten tullutkin paketti.
Varmaan saman tasoinen palvelu tulee jossain vaiheessa myös tässä asiamiespostissa, aikaa saattaa tosin tovi vierähtää, ennenkuin tutuiksi tullaan.

Yhden miinuksen totesin heti ensimmäisellä asiamiesposti viikolla . Nyt lähetettävä lähetys pitää olla 16.30 mennessä asiamiespostissa lähteäkseen varmasti saman päivän aikana. Aiemmin aikaraja oli 17.00.

Tämä on tätä, posti "parantaa palveluitaan", tosin se ei ehkä meille tyhmille kuluttajille vain aukene.

Yritetään muistaa, että vika ei ole Valintatalon väen, posti se ulkoisti tämänkin paikkakunnan viimeisenkin toimipisteen toiminnan.
Valintatalon henkilökunta tekee varmasti parhaansa.
Positiivisena asiana näkyy se, että palvelupisteen aukiolon tuntimäärä on pidentynyt, koska palvelupiste on auki aina kaupan auki ollessa.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Post by Federal »

Tästähän tämä kylän kutistuminen alkaa kiihtymään. Postikin siirtyy jo kaupan tiloihin. Eilen postissa käydessäni laitteet olivat puolen tunnin ajan sekaisin, eikä voinut tehdä muutakuin odottaa. Ja tuo lappuhan/seurantakoodi pitäisi aina olla, että henkilöllisyys pystytään todistamaan. Toisaalta en kyllä ymmärrä miksi esim. ajokortti ei kelpaa. Tavaran saaminen ilman lappuja on ollut aina vähän tiskin tädistä kiinni. Yksi aina kyselee seurantakoodia, toinen hakee paketin mukisematta. Nyt kun tuolla Valintatalossa olen asioinut, niin ovatpahan ainakin ottaneet tiukan otteen postin toiminnasta.
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
Post Reply