Akku sökönä?

Airsoftiin liittyvä keskustelu

Moderators: Gary, Federal

Post Reply
hauk1
verkkari-vemputtaja
verkkari-vemputtaja
Posts: 18
Joined: Thu 05 May, 2011 18:01:15

Akku sökönä?

Post by hauk1 »

Mistä tietää että akku on sökönä?
voiko sen mitata jotenki yleismittarilla?
Rupee tuntuun että tos mun m4a1 akku ei kestä nykyään enää kovin montaa lipasta.. ainakaan sarjatulella..
Akku ollu jotai 4-5h lataukses ja kävin pihalla kaksi lipasta ampumas sarjatulel niin rupes vaan hyytymään toisen lippaan puolivälis :S

Neuvoja/vinkkejä/ohjeita otetaan vastaan!

Kiitos.
User avatar
Mattiboy
swatti-hatti
swatti-hatti
Posts: 98
Joined: Wed 24 Jun, 2009 16:47:43
Location: Ilmajoki

Re: Akku sökönä?

Post by Mattiboy »

Ihan ekana onko se kiinan akku? Itellä oli sama homma Combat Systemin akuis että automaattilaturi näytti vihreää, MUTTA ongelma ratkeaaa sillä että otat laturin seinästä ja pistät uudelleen takaisin jolloin se alkaa jälleen lataamaan akkua. KUN OLET KIINNITTÄNYT SEN UUDELLEEN PISTORASIAAN SITÄ TÄYTYY TARKKAILLA ETTEI SE YLIKUUMENE.
Tulta vain, täälä ei ammuksia säästellä!
hauk1
verkkari-vemputtaja
verkkari-vemputtaja
Posts: 18
Joined: Thu 05 May, 2011 18:01:15

Re: Akku sökönä?

Post by hauk1 »

Siinä laturis on vain punainen valo, joka ei oo kyl kertaakaan mun mielestä sammunu ku oon ladannu tota.. mut yleensä oon ottanu sen siinä vaihees pois ku akku on ollu kädenlämpöinen.. ja ku kaverilta ton ostin joskus ni se sano et noin 4h on se latausaika.. ihan suomesta tuo on ostettu.
User avatar
Mattiboy
swatti-hatti
swatti-hatti
Posts: 98
Joined: Wed 24 Jun, 2009 16:47:43
Location: Ilmajoki

Re: Akku sökönä?

Post by Mattiboy »

Automaattilaturi on sitä varten että tietää millon se akku on täynnä ja sillä ei ajallisesti oo mitää väliä. Joskus se lataa 5h ja joskus 7h
Tulta vain, täälä ei ammuksia säästellä!
Post Reply