Päähän ampuminen!!

Jutustelu peleistä.

Moderators: Gary, Federal

Dan1el
verkkari-vemputtaja
verkkari-vemputtaja
Posts: 26
Joined: Tue 12 Apr, 2011 21:01:30
Location: Vantaa/Karvia.

Re: Päähän ampuminen!!

Post by Dan1el »

Tuskin kukaan haluaa odottaa sitä päivää, jolloin tapahtuu vielä pahempaa.
Mitä tarkoitat tällä? Sitä että silmä puhkeaa? Hammas lohkeaa? Sitä varten kaupoissa myydään laadukkaita silmäsuojaimia, esim ESS, Bolle. Ja hammas vaurioita varten voi käyttää hammassuojia, tai suun suojaavaa maskia. Ja jos pelkää että päähän tulee pipi, voi ostaa pelaajalle kypärän, suojaa hyvin kaikenlaiselta pelikentällä.
Enkä jaksa uskoa, että meidän tutusta peliporukasta löytyy niin sadistisia yksilöitä, että he mielikseen aiheuttavat ylimääräistä (sanon ylimääräistä, koska lajiin kuuluu tietty määrä - ei aina niin miellyttävää - kipua osumien muodossa) kipua kanssapelaajille.
Olen itse pääkaupunkiseudulta, ja täällä sitä vasta sattuu ja tapahtuu. Yhdessä pelipaikassa oli tyyppi, jolla oli tapana kiertää vihollisten selkään, ja hiipiä mahdollisimman lähelle, ja ampua sitten vastustajia päähän, ja niillä joilla oli kypärä, (niinkuin minulla) hän ampui silloin yleensä olkapäähän tai pakaraan, aika helvetin kivulias paikka. Aseena hänellä toimi yliviritetty M14.



5 vuotta olen itse harrastanut lajia, ja osumia on tullut milloin minnekkin, kerran yhdessä pelissä juoksin ison kiven taakse suojaan, katsoin ylös kiven päälle, ja sieltä tuli sarjatulta kasvoille. Jäi verisiä jälkiä naamaan, ja huuli alkoi vuotamaan. Täytyy sanoa että menin shokkiin, mutta vain hetkeksi aikaan. Hyväksyn riskit, ja tiedän mitä voi tapahtua jos pelaa pelkillä suojalaseilla.

Minimoi riskit ja osta hänelle: maiharit, polvisuojat, oikeat sirpaleliivit, kypärä ja maski.
Tsoukki tsoukkina :D
Post Reply