Löytötavaratoimisto
Moderators: laturi, Gary, Federal, Juppo, laturi, Federal, Gary, Juppo, laturi, Juppo, Gary, Federal
Re: Löytötavaratoimisto
11.7 meikäläiselle toimitettu coltin peltinen lipas, sekä suojalasit.
Lauri Mäenpää
Hallituksen puheenjohtaja
18.7. löytyi muovinen ak lipas sinisellä teipillä. Ruostetta pohjalevyssä.
Onko AK-lipas AKM vai 74, eli onko tasapaksu, vai kapeneeko noin puolesvälis ja onko teipis kirjotusta? Se on joko mun tai Vulcanin.
ak74 vissiin, ei lue mitään.Tuom-asd wrote:Onko AK-lipas AKM vai 74, eli onko tasapaksu, vai kapeneeko noin puolesvälis ja onko teipis kirjotusta? Se on joko mun tai Vulcanin.
Mun haltuun päätyi viime viikkopelien (8.8.) lopussa offarille jäänyt vajaa kuulapussi (~150-200 kuulaa jäljellä) sekä maastosta löytynyt musta huivi valkoisilla kuvioilla, kunnosta päätellen tippunut jo jonain aikaisempana viikonloppuna. YV:llä yhteyttä jos omansa tunnistaa.
"Olen oikeassa, siis kirjuri."
- Sokrates
- Sokrates
Kiimakalliopeleissä 29.8. mulle toimitettiin maastosta löytynyt Exibelin radiopuhelin. Akku oli ihan lopussa, että mahdollisesti maannut siellä kauemminkin.
"Olen oikeassa, siis kirjuri."
- Sokrates
- Sokrates
10.10.2015 heitin saluunan yläkertaan kranaatin (musta, jossa ED-pullon korkki, ja keltainen teippi keskellä "runkoa"). Sieltä en enää kyseistä kranaattia löytänyt seuraavana viikonloppuna. Jos olet kerännyt kyseisen kranaatin talteen nii voi toimittaa meikäläiselle. Samanlaisia kranaatteja on myös aiemmin kadonnut 2 kpl, joten voi nekin minulle toimittaa .
Lauri Mäenpää
31.10 mulle tuotiin musta g36 hicap otin talteen
Elias Koskiniemi
Pelitoimintavastaava
Pelitoimintavastaava
AK lipas otettu offarin pöydältä talteen 31.10. peleissä. Kuulemma oli ollut koko päivän siinä.
kadonnut 14.11.2015 kuvan mukainen AK.oon musta midcap.
Last edited by Mikki on Sat 13 Feb, 2016 21:55:51, edited 2 times in total.
Mika Ojanperä (Mikki)
Pappa-tiimi
mika.ojanpera (@) netikka.fi
Pappa-tiimi
mika.ojanpera (@) netikka.fi
14.11.2015 löytynyt vihreä neopreeni-kasvosuojus, neonkeltainen hianauha ja metallinen tikkumallinen pistoolin lipas (ei kaasusäiliötä). Toimitan löytötavaratoimistoon.
Lauri Mäenpää
21.11.2015 tippunut rannekello jonnekin Rikiuksen maastoon.
17.10.2015 metallinen musta/tummanharmaa Colt/AR sarjalaisen hicap tipahtanut jonnekin Rikiuksen maastoon.
EDIT: Rannekello löytyi 19.12. peleissä. Kiitos löytäjälle!
EDIT II: Hicap lipaskin palautui. Kiitos löytäjälle!
17.10.2015 metallinen musta/tummanharmaa Colt/AR sarjalaisen hicap tipahtanut jonnekin Rikiuksen maastoon.
EDIT: Rannekello löytyi 19.12. peleissä. Kiitos löytäjälle!
EDIT II: Hicap lipaskin palautui. Kiitos löytäjälle!
Last edited by -jm- on Thu 28 Jan, 2016 22:48:07, edited 2 times in total.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Punainen kuvioitu huivi löytynyt maastosta. Ollut varmaan hihanauhaksi sidottu.
6.12.2015 löytyi offarilta Bollen x800 lasit tai niiden kopiot. Toimitettu löytötavaratoimistoon.
Lauri Mäenpää
-
Minulta katosi Aug A1 mallisen aseen peräsuojus 2 tai 3 viikkoa sitten Rikiuksella hevostallin ja offarin välimaastoon. Se on siis akunpaikan "kansi" jonka alle tulee akku. Väriltään oliivinvihreä ja materiaali kumia.
Alla kuva siitä:
https://www.google.fi/search?q=airsoft+ ... _nRD0iM%3A
Toivottavasti löytyy...
Alla kuva siitä:
https://www.google.fi/search?q=airsoft+ ... _nRD0iM%3A
Toivottavasti löytyy...