Berget 13

Muiden kuin JVISoftin pelit
User avatar
Mikki
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 115
Joined: Thu 26 Apr, 2012 22:12:47

Re: Beret 13

Post by Mikki »

vihdoin pääsi läpi ja sai lipun 884 (varattu vain)
Mika Ojanperä (Mikki)
Pappa-tiimi
mika.ojanpera (@) netikka.fi
bonca
Posts: 14
Joined: Fri 25 Jul, 2008 22:33:08

Re: Beret 13

Post by bonca »

peruin lipun, toinen harrastus osui päällekkäin bergetin kanssa.
Last edited by bonca on Sun 21 Dec, 2014 18:14:43, edited 1 time in total.
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Beret 13

Post by -jm- »

Hei oikeasti, voisiko Gary tai Federal nimetä tämän ketjun uudelleen, silleen oikeinkirjoitetusti?

Nyt varmaan voisi toivoa Berget -alueelle suljettua ketjua meille lipunvaranneille?
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Vinku
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 126
Joined: Sat 14 Jun, 2014 08:15:35

Re: Beret 13

Post by Vinku »

1247 numero mulla. Maksoin lipun samalla myös. Enää rupee arpoon mennäkkö vaiko ei.

Otin armbandin tuolta kun en jaksa alkaa ite askarteleen. Muita juttuja en ottanu.

edit: JM etkö itte saa muutettua ketjun nimeä jos editoit ekaa viestiäsi?
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Berget 13

Post by -jm- »

Kiitos vinkistä Vinku.
Nyt oikeinkirjoitettuna ketjun nimi näyttää paremmalta :)
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Berget 13

Post by -jm- »

Hei modet, saisko tuonne Berget keikkojen alueelle Berget13 väelle suljetun alueen?
Saataisiin ilmottautuneiden kesken alkaa lyömään päitä yhteen reissun suhteen.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Berget 13

Post by -jm- »

Itse itseäni toistaen, Gary tai Federal, saisko tuonne Berget alueelle suljetun alueen Berget13 lähtijöille?
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Vinku
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 126
Joined: Sat 14 Jun, 2014 08:15:35

Re: Berget 13

Post by Vinku »

-jm- wrote:Itse itseäni toistaen, Gary tai Federal, saisko tuonne Berget alueelle suljetun alueen Berget13 lähtijöille?
Miksi musta tuntuu etteivät lue tätä ketjua.

Hieman offtopic:
Eikö täällä muilla ole foorum moderaattorioikeuksia? Joku suht aktiivinen sellanen olis kyllä hyvä varoiksi olla olemassa jos joku päättää alkaa ballistiseksi tms ongelmia tulee.
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Berget 13

Post by -jm- »

Itse asiassa en kyllä tiedä keillä kaikilla moderaattori oikeudet on, mutta luulenpa että ei modeja(kaan) varmaan liikaa ole.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Berget 13

Post by -jm- »

Vinku olisitko kiinnostunut moden tehtävästä?
Entäpä Mikki?
Meinaan että jos modeja on vain kaksi niin lisäkäsiä luulemma tarvitaan.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Re: Berget 13

Post by Federal »

Eipä kauheasti moderoitavaa ole, mutta jos halukkaita on niin Kari pystyy lisäämään. Oon laittanu Karille viestiä tästä aiheesta, mutta ei oo tullu vastakaikua. Ite koitin viime vuonna tehdä oman osion pelille, mutta en jostain syystä pystynyt sitä luomaan.
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Berget 13

Post by -jm- »

Voisitko Federal muistuttaa Garya.
Hän mainitsi sähköpostissa, että olit asiasta maininnut.
Asia on silleen tärkeä, että päästäisiin pähkimään toteutuuko meidän keikka lainkaan.
Meitä on ainakin jokunen jotka ovat vain varanneet lipun ja se pitää lunastaa tämän kuukauden aikana.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Vinku
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 126
Joined: Sat 14 Jun, 2014 08:15:35

Re: Berget 13

Post by Vinku »

Tänään tästä foorumista keskusteltiin hieman. Tosiaan jos tarve niin voin tän kanssa auttaa. Pitäisi joku suunnitelma keksiä (lue päätös tehdä) ja järkeistää tätä oikeuspolitiikkaa; täällä kun tuntuu nyt olevan oikeuksia siellä täällä sillätällä ja kukaan tiedä mitään kuka pystyy ja mitä tekemään. Pää admin ilmeisesti kohtalaise epäaktiivinen kiireidensä takia jos ymmärtänyt oikein.

Kuitenkaan tähän itse berget asiaan tuskin mitään muutoksia ehtii tulemaan foorumin suhteen. Eli käytännössä joko tarvittava keskustelu käydään tässä topicissa tai sitten vaikka naamakirjaan privaatti ryhmä jos kovin salaista on.

Kuten sanoin niin moon lipun maksanut (ainoa varmaan tällähetkellä?) ja olen menossa vaikka sitten yhden miehen voimin kerta päätöksen osallistua olen tehnyt. Nyansseja, varusteharkintoja, kulkureittejä yms. ehtii kevään mittaan miettiä kyllä.

Mitäs tässä nyt pitäs sitten suunnitella, ennen kuun loppua muiden osalta?
User avatar
laturi
puheenjohtaja
puheenjohtaja
Posts: 1484
Joined: Wed 19 Dec, 2007 19:47:13
Location: Kauhajoki

Re: Berget 13

Post by laturi »

Onkohan porukka saanut tietoa pääsemisistään, jotta kannattaiskos meidän nuota lippuja alkaa makselemaan? Se on lähinnä se juttu mitä tässä nyt ennen kuun loppumista pitäisi tietää, ja sen pohjalta alkaa lisäsuunnitelmiin. Itte olisin lähdössä jos saadaan ryhmä, tai edes suurehko partio kokoon, jolloin saa naatiskella pelikokemuksesta tutussa porukassa.

Ilmeisin kokoonpano olisi meille ryhmä. Haluaiskos joku olla yhteyksissä suomalaiseen johtoportaaseen, mikä ilmeisesti osapuolellemme olisi tulossa. Kari, Janne? Tosin en tiedä tietääkö vielä kukaan että onnistuiko tuo suomalaisen johtoportaan saaminen, ja koska se ylipäätänsä päätetään, vai onko päätetty jo??

Matkoista sen verran, jotta itte oon vapaaehtoinen järjestelemään mahdolliset mökit, laivaliput yms. matkajärjestelyt (Kallen viimevuoden osuus), jossei kellään muulla erityisiä haluja tähän hommaan. Matkajärjestelyhommia kerkinee hoitaa ensivuoden puolella, kun kuviot alkaa selvitä. Kun tiedetään lähtijöiden määrä yms. tarkempia tietoja reissusta, niin tiedetään vähän varailla käytettäviä autoja, laivalippuja ja mökkivuokria.

Onkos moni meistä tulossa yhdistyksen kokoukseen? Meinaan jotta olisi kokouksen jälkeen voitu nopeaan vähän jotain briiffailla.
Lauri Mäenpää
Hallituksen puheenjohtaja
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Re: Berget 13

Post by -jm- »

En ole vielä saanut varmuutta saanko palkattua tuuraajaa tapahtuman ajaksi.
Teen parhaani tuuraajan saamiseksi ja lähden reissuun vaikka väkisin jos vähintään yksi tiimikaveri lähtee myös.

EDIT: Laturi, hienoa että otat matkanjohtajan nakin hoitoosi. Toivottavasti Gary ottaa ryhmyrin /osaston/partion johtajan nakin harteilleen.
EDIT II: Joudun jättämään yhdistyksen syyskokouksen väliin lähisukulaisen hautajaisten vuoksi.
EDIT III: Mä en tunne lainkaan sitä mahdollista kotimaista johtoporukkaa. Ilmeisesti ovat Oulun suunnalta, Karilla saattaisi olla yhteyksiä heihin.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
Post Reply