Onko ketään joka osais vaihtaa jousen

Kaikki varustukseen liittyvä jutustelu

Moderators: Gary, Federal

Post Reply
eemeli
Posts: 2
Joined: Mon 10 Nov, 2014 23:29:54

Onko ketään joka osais vaihtaa jousen

Post by eemeli »

Asia on nyt niin että mulla on cybergunin famas ja siitä on jousi tosi kulunu nii haluisin vaihtaa jousen mutta kun itse sitä en osaa niin osaisko joku muu auttaa mua tässä tilanteessa? Jousen voin hommata ite mutta vaihtaa pitäis jonku muun. :D

-Tekstiä hieman korjailtu, jotta ymmärtää. Kiinnitä jatkossa huomiota oikeinkirjoitukseen. T. laturi
User avatar
laturi
puheenjohtaja
puheenjohtaja
Posts: 1484
Joined: Wed 19 Dec, 2007 19:47:13
Location: Kauhajoki

Re: onko ketään joka osais vaihtaa jousen

Post by laturi »

Josset löydä ketään vaihtamaan jousta, ja päätät vaihtaa jousen kuitenkin itse niin..

Jousen vaihtamiseksi täytyy ensin purkaa aseesta rataslaatikko esiin, minkä jälkeen rataslaatikon aukaisemalla pääsee käsiksi jouseen. Tuossa esimerkiksi yksi linkki Famassin purkamisesta: (kliks!) . Rataslaatikkoa avattaessa kannataa ottaa vaikkas valokuva esimerkiksi rattaiden asennoista ja sijoittumisista, niin saat kasattua laitoksen samalle mallille. Jousen vaihdon ei pitäisi vaatia hirveän paljoa muiden osien irroittamista rataslaatikossa.

Tässä (kliks!)video Versio 2, rataslaatikon aukomisesta, josta vähän paljastuu rataslaatikon sielunelämää. Famasissa on Versio 1- rataslaatikko, mitä muissa aseissa ei ole, joten siitä löytyy vähän niukemmin tietoakin. Perusperiaate kuitenkin lähes kaikissa rataslaatikoissa on sama.

Tässä (kliks!) myös lukemisen arvoinen artikkeli rataslaatikoista ja niiden virittämisestä!

Jos aiot pistää vakiojousta tehokkaamman jousen, niin kannattaa myös harkita, pitäisikö muita rataslaatikon osia vaihtaa, jotta ne kestävät jousen mukana.

Myös jotkut airsoft-liikkeet tarjoavat virityspalveluja, kuten yhteistyökumppanimme Milgear ja Tradesoft.
Lauri Mäenpää
Hallituksen puheenjohtaja
eemeli
Posts: 2
Joined: Mon 10 Nov, 2014 23:29:54

Re: onko ketään joka osais vaihtaa jousen

Post by eemeli »

ei muuten enää sain vaihettuu iha ite XDXD
Post Reply