moikka!!!

Airsoftiin liittyvä keskustelu

Moderators: Gary, Federal

Post Reply
Wolf-Sniper1
Posts: 7
Joined: Fri 08 Aug, 2008 04:28:49

moikka!!!

Post by Wolf-Sniper1 »

Moikka kaikki airsoftaajat! Minun nimeni on Jami Kivikko ja oon 15v ja harrastan airsoftia. Minkälaiset varusteet pitää olla ja pitääkö maksaa jäsenmaksu? Ja viel yks juttu, onko aseella väliä onko se vemppu,sähkö vai kaasutoiminen? :D

Korjattu kieliasu luettavaksi... -Gary
User avatar
razorpojka
kapiainen
kapiainen
Posts: 361
Joined: Sun 26 Aug, 2007 16:48:40
Location: Helsinki

Post by razorpojka »

Ainoa vaatimus on hyväksytyt suojalasit. Pelaaminen Jalasjärvellä on täysin ilmaista, ry:n jäsenille on tosin tarjolla kaikenlaisia etuja eri kaupoissa.
DDR on paras :D ja Serbia :DDD
User avatar
Limppu
swatti-hatti
swatti-hatti
Posts: 98
Joined: Sun 23 Sep, 2007 21:04:48
Location: Seinäjoki, kärjen kansaliittotasavalta

Post by Limppu »

Tervetuloa mukaan vaan! Vielä ei ainakaan liikaa pelaajia ole. Aseella ei tietääkseni ole missään mitään muuta rajaa, kunhan se pysyy viritysrajojen sisällä, ja se ampuu 6mm tai 8mm kuugeleita. Aseesi saa siis toimia miten itseäsi huvittaa, eli voit vaikka laittaa siihen höyrykoneen, jos todet sen tarpeelliseksi :-) . Tuolta etusivulta löytyy kaikki tarpeellinen tieto.
Voi ristuksen ristus.
Wolf-Sniper1
Posts: 7
Joined: Fri 08 Aug, 2008 04:28:49

Post by Wolf-Sniper1 »

razorpojka wrote:Ainoa vaatimus on hyväksytyt suojalasit. Pelaaminen Jalasjärvellä on täysin ilmaista, ry:n jäsenille on tosin tarjolla kaikenlaisia etuja eri kaupoissa.


Kiitos mä ja mun kaverit tullaan kun keritään, eli oliko airsoft paikka Rikius? jos on niin mahtavaa.
Niin ja päiviä voisittiko auttaa, kun oon joskus laiska ja näin, mutta mä pelaan airsoftis täysiä. :D

Korjattu kieliasu (jokseenkin) luettavaksi... -Gary
Vulcan
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 814
Joined: Sat 15 Sep, 2007 18:15:41
Location: Jalasjärvi

Post by Vulcan »

Joo paikka on Rikius ja pelit on joka lauantai klo 12 alkaen. Siitä saa lisää infoa tuolta etusivulta.
Lauri "Vulcan" Seppälä
Wolf-Sniper1
Posts: 7
Joined: Fri 08 Aug, 2008 04:28:49

kiitos!

Post by Wolf-Sniper1 »

Kiitti katotaan jos pääsen. Itse asiassa en tiä mis Rikius sijaitsee, voiko kukaan tulla jalasjärven koululle ja opastamaan mut sinne? Jos joku osais olla niin kiltti. :D

Korjattu kieliasu luettavaksi... -Gary
User avatar
Limppu
swatti-hatti
swatti-hatti
Posts: 98
Joined: Sun 23 Sep, 2007 21:04:48
Location: Seinäjoki, kärjen kansaliittotasavalta

Re: kiitos!

Post by Limppu »

Wolf-Sniper1 wrote:kiitti katotaan jos pääsen itse asiassa en tiä mis rikius sijaitsee voiko kukaan tulla jalasjärven koululle ja opastamaan mut sinne jos joku osais olla niin kiltti :D

Voisit ihan (jos osaat vaikka lukea) lukea sen tuolta sivuilta, kun siellä on selosteet joka pelipaikasta, esim. miten pääsee, minkälainen maasto yms. Ei ole vaikeaa, eikä ole suuri vaiva.
Voi ristuksen ristus.
User avatar
ScioP
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 175
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:42:59
Location: Jalasjärvi

Re: kiitos!

Post by ScioP »

Wolf-Sniper1 wrote:kiitti katotaan jos pääsen itse asiassa en tiä mis rikius sijaitsee voiko kukaan tulla jalasjärven koululle ja opastamaan mut sinne jos joku osais olla niin kiltti :D
Sinne on ihan helppo päästä, kävelet vain yläasteen pihaan ja jatkat sieltä kerttulan ohi ja teknisille päin. Siinä on se parkkipaikka missä yleensä minun tullessa on jo autoja. Suoraan eteenpäin sitä samaa tietä, sitten sinne metsän uumeniin hiekka"tietä" pitkin ja vasemmalla näkyy parin metrin jälkeen offari jonne sitten voi mennä istuskelemaan.
Wolf-Sniper1
Posts: 7
Joined: Fri 08 Aug, 2008 04:28:49

kiitos!

Post by Wolf-Sniper1 »

kiitos!!!
hehe^^
Wolf-Sniper1
Posts: 7
Joined: Fri 08 Aug, 2008 04:28:49

hiphei

Post by Wolf-Sniper1 »

olin teidän offaris tänään ja siellä oli sanoma lehtiä mä niitä siinä luin huvikseni sitten menin kattomaan paikkoja ja missä on hyvä kynnätä :D :D :D :D :D :D
hehe^^
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Re: hiphei

Post by Gary »

Wolf-Sniper1 wrote:olin teidän offaris tänään ja siellä oli sanoma lehtiä mä niitä siinä luin huvikseni sitten menin kattomaan paikkoja ja missä on hyvä kynnätä :D :D :D :D :D :D
Uutta verta on aina mukava saada foorumille, mutta olisi erittäin mukavaa kun uudet tulokkaat omaksuisivat foorumin säännöt ja yleisilmeen myös omiin viesteihinsä!

Jatkossa poistan sinun vastaavat viestit suoraan ilman varoitusta. Eli nyt ryhtiä niihin viesteihin!

Terveisin moderaattori-setä
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
Vulcan
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 814
Joined: Sat 15 Sep, 2007 18:15:41
Location: Jalasjärvi

Post by Vulcan »

Ja kaverit mukkaan tietysti;)
Lauri "Vulcan" Seppälä
Post Reply