Viikkopelit Rikiuksessa

Jutustelu peleistä.

Moderators: Gary, Federal

User avatar
roskaposti
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 116
Joined: Sun 26 Aug, 2007 20:13:26
Location: Jalasjärvi
Contact:

Post by roskaposti »

MikaLinna wrote:Tiistain M100 päivä on tällä hetkellä siitä ilkeä että samana päivänä noilla pienimmillä taitaa olla VPK ja tämä on karsinut osaltaan siltä päivää harrastajia raskaasti - M100 päivä pitänee joko siirtää tai lakkauttaa kevääseen saakka
Itse reilu 2 vuotta Varmasti Palaa Kaikki- clubissa käyneenä voin sanoa että tuolla V.P.K:ssa on saman pituset lomat ku kouluuski, eli ainakin syys-, joulu-, hiihto-, pääsiäis-, ja kesälomat löytyy. Tosin kuka nyt pimeällä joululomalla silloin niin myöhään tulis, kun aikasemminki voi tulla? :-)
Itse olen ollut myös aika harmissani kun ei tiistaisin ole päässyt pelaamaan ku tuota vpk:ta on vain kerran viikos. :sad:

Anteeksi huono kirjoitusasu, en ollut läheskään kokoajan perillä tuliko oikein.
User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Post by Federal »

Eivätköhän ne viikkopelit ala olemaan pikkuhiljaa paketissa. Tänään tuli pimeä siinä seitsemän maissa, jolloin peliaikaa oli vähän päälle tunti. Ensi viikolla pimeä tulee taas ennemmin. Pelithän olisi toki voinut aloittaa ennemmin, mutta porukka valui vasta vähän vaille kuusi paikalle toisten ollessa jo viideltä paikalla. Torstai olisi luultavasti viimeinen viikkopeli, ainakin minun ja kronon osalta. Lauantaisin meno jatkuu. Jos tosiaankin saataisiin sunnuntaille siirrettyä tuo M100-päivä, niin olisivat sitäkin pelipäivää kannattavat edes silloin paikalla.
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
User avatar
razorpojka
kapiainen
kapiainen
Posts: 361
Joined: Sun 26 Aug, 2007 16:48:40
Location: Helsinki

Post by razorpojka »

Jeps, toi m100 olis hyvä siirtää sunnuntaille, vai onko porukalla liian kiirus sunnuntaisin?
DDR on paras :D ja Serbia :DDD
User avatar
petrooli
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 152
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:56:12
Location: Jalasjärvi

Post by petrooli »

mulla ei oo mitään ainakaan tuota sunnuntaille siirtymistä vastaan, viikonloppuna voisi olla ehkä enempikin pelaajia paikalla.
-Lauri Mäntykoski
User avatar
Vepemise
Kaasukalle
Kaasukalle
Posts: 130
Joined: Mon 17 Sep, 2007 22:10:23
Location: Kurikka

Post by Vepemise »

Sunnuntai olisi parempi idea. Itseni on monesti tehnyt mieli tulla viikolla pelaamaan, muttakun ei ole ehtinyt tarpeeksi ajoissa tekemään kaikkea kotona, ja kun ehtisi, alkaa olla niin hämärää, ettei enää viitsi lähteä.
Vesa "Vepe" Perkiö
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Post by Gary »

Uskoisin siis ettei mitään äänestystä tarvitse järjestää.

Samalla varmaan kannattaa torstai pelit lopettaa kans,vai haluatteko vain aikaistaa?

Mihis aikaan sunnuntaina alkais pelit?
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
User avatar
razorpojka
kapiainen
kapiainen
Posts: 361
Joined: Sun 26 Aug, 2007 16:48:40
Location: Helsinki

Post by razorpojka »

Eiköhän nyt torstaina oo viimeiset viikkopelit. 11.00-12.00 eli sama ku lauantaina vois olla hyvä aikataulu?
DDR on paras :D ja Serbia :DDD
User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Post by Federal »

Torstain pelithän on myös sama lopettaa tähän, saman verranhan silloinkin sitä aikaa on. Huomenna jos tosiaan viimeistä kertaa sitten viikolla. Sunnuntaina pelit voisivat alkaa siinä 11-12 maissa, ihan niinkuin lauantaisinkin. Olen tässä alkanut miettimään sitäkin, että pitäisikö lauantai-pelienkin alkamisajankohtaa siirtää tuohon kahteentoista asti? On osoittautunut aika hankalaksi saada kaikki silloin paikalle. :)
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Post by Gary »

Federal wrote:Olen tässä alkanut miettimään sitäkin, että pitäisikö lauantai-pelienkin alkamisajankohtaa siirtää tuohon kahteentoista asti? On osoittautunut aika hankalaksi saada kaikki silloin paikalle. :)
Ei omasta mielestä.. siinä käy niin että kohta porukka valuu sinne yhden mais. Muutenkin, ei mene enää kauan ku pimeetä alkaa olla 5-6 mais.
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Post by -jm- »

Gary wrote:
Federal wrote:Olen tässä alkanut miettimään sitäkin, että pitäisikö lauantai-pelienkin alkamisajankohtaa siirtää tuohon kahteentoista asti? On osoittautunut aika hankalaksi saada kaikki silloin paikalle. :)
Ei omasta mielestä.. siinä käy niin että kohta porukka valuu sinne yhden mais. Muutenkin, ei mene enää kauan ku pimeetä alkaa olla 5-6 mais.
Olen täsmälleen samaa mieltä Garyn kanssa. Aloittamisaika klo 11 => kahteentoisa mennessä ollaan saatu pelattua ensimmäinen peli.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
User avatar
MikaLinna
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2405
Joined: Fri 24 Aug, 2007 22:35:39
Location: Jalasjärvi
Contact:

Post by MikaLinna »

Huomenna torstaina ainakin on tarkoitus klo 17 saada tämä oma jengi pelialueelle eli eka peli alkaa varmaan 17:15. Samoin lauantaina klo 11.20 aloitamma jo ensimmäisen pelin ellei joku muu porukka ole jo aloittanut ja naapurikunnasta on kaiketi myös populaa tulossa heti aamusta.

Lauantaille olen yrittäny haalia myös uusia harrastajia hieman kauempaakin, katsotaan jos vaikka saatas pari uutta pelaajaa rinkiin mukaan :thumbsup

Sunnuntaina meiltä saattaa osa porukasta tulla, itte joutuu vellirahan tienuuseen mutta viikon päästä onnistuu sunnuntaikin jo paremmin.

Otan noita sidontanauhoja läjän mukaan, jos jostain löytys sinisiä ja punasia nauhoja niin sais kokkeiltua tuota uuttakin moodia - alkaa omat nauhat loppumaan kun niitä aina jää jonnekin maleksimaan.
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
-jm-
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 1898
Joined: Sat 25 Aug, 2007 17:16:24
Location: Jalasjärvi

Post by -jm- »

Eikös sitä hopinsäätösektorin käytettyä kapiaa sinistä nauhaa jäänyt vaikka kuinka paljon jäljelle?
Onko nauhan jämät Federalilla vai jossain Rikiuksen tontilla jemmassa?
Sitä nauhaa voisi luulemma paremman puutteessa hyödyntää.
-Minkä ketteryydessä häviän, sen painossa voitan-
User avatar
Federal
sihteeri
sihteeri
Posts: 2056
Joined: Fri 24 Aug, 2007 18:16:45
Location: Ilmajoki

Post by Federal »

Tosiaankin. Sininen nauha taisi päästä loppumaan, mutta sitä valkoista jäi vielä koko nippu jäljelle. En sitten tiedä kuinka pysyvät hihassa. Aika liukkaan oloista materiaalia tuntuivat olevan.

Ja tuolla pelien alkamisella tarkoitinkin sitä, että ne pelit alkaisivat juuri tuolloin niin, että kaikki olisivat paikalla silloin ja saataisiin jo noita spawnilla varustettuja pelejä käyntiin. Toisaalta se on kyllä myöhässä tulevien oma ongelma, jos ovat myöhässä. :) Olis aika kova homma, jos saataisiin kerrankin pelit kestämään reippaasti yli neljän. Tässä vuosien mittaan peliaika kokoajan vain lyhentynyt, vaikka väkeä on tullut lisää...
Joni Viitala
Yhdistyksen sihteeri
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Post by Gary »

Oon muuten huomannu saman, jotta porukka lähtee aiemmin pois. Joten eväät ja juomiset mukaan ja pidetään taukoo välis, niin jaksaa taas.
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
Gary
sohvakenraali
sohvakenraali
Posts: 2209
Joined: Fri 24 Aug, 2007 17:21:18
Location: Jalasjärvi,Oulu

Post by Gary »

Notta notta.. Muutan tänä iltana / huomenna tuolta sivuilta pois ti ja to pelit ja lisään su 1100-> m100 pelit. Alkaen tän viikonlopun sunnuntaista.

is al'right, yes? :-)
Kari Knuuttila
gary @ jvisoft net

web-ylläpitäjä
webmaster@jvisoft.net
Post Reply