MikaLinna wrote:Tiistain M100 päivä on tällä hetkellä siitä ilkeä että samana päivänä noilla pienimmillä taitaa olla VPK ja tämä on karsinut osaltaan siltä päivää harrastajia raskaasti - M100 päivä pitänee joko siirtää tai lakkauttaa kevääseen saakka
Itse reilu 2 vuotta Varmasti Palaa Kaikki- clubissa käyneenä voin sanoa että tuolla V.P.K:ssa on saman pituset lomat ku kouluuski, eli ainakin syys-, joulu-, hiihto-, pääsiäis-, ja kesälomat löytyy. Tosin kuka nyt pimeällä joululomalla silloin niin myöhään tulis, kun aikasemminki voi tulla?
Itse olen ollut myös aika harmissani kun ei tiistaisin ole päässyt pelaamaan ku tuota vpk:ta on vain kerran viikos.
Anteeksi huono kirjoitusasu, en ollut läheskään kokoajan perillä tuliko oikein.
Eivätköhän ne viikkopelit ala olemaan pikkuhiljaa paketissa. Tänään tuli pimeä siinä seitsemän maissa, jolloin peliaikaa oli vähän päälle tunti. Ensi viikolla pimeä tulee taas ennemmin. Pelithän olisi toki voinut aloittaa ennemmin, mutta porukka valui vasta vähän vaille kuusi paikalle toisten ollessa jo viideltä paikalla. Torstai olisi luultavasti viimeinen viikkopeli, ainakin minun ja kronon osalta. Lauantaisin meno jatkuu. Jos tosiaankin saataisiin sunnuntaille siirrettyä tuo M100-päivä, niin olisivat sitäkin pelipäivää kannattavat edes silloin paikalla.
Sunnuntai olisi parempi idea. Itseni on monesti tehnyt mieli tulla viikolla pelaamaan, muttakun ei ole ehtinyt tarpeeksi ajoissa tekemään kaikkea kotona, ja kun ehtisi, alkaa olla niin hämärää, ettei enää viitsi lähteä.
Torstain pelithän on myös sama lopettaa tähän, saman verranhan silloinkin sitä aikaa on. Huomenna jos tosiaan viimeistä kertaa sitten viikolla. Sunnuntaina pelit voisivat alkaa siinä 11-12 maissa, ihan niinkuin lauantaisinkin. Olen tässä alkanut miettimään sitäkin, että pitäisikö lauantai-pelienkin alkamisajankohtaa siirtää tuohon kahteentoista asti? On osoittautunut aika hankalaksi saada kaikki silloin paikalle.
Federal wrote:Olen tässä alkanut miettimään sitäkin, että pitäisikö lauantai-pelienkin alkamisajankohtaa siirtää tuohon kahteentoista asti? On osoittautunut aika hankalaksi saada kaikki silloin paikalle.
Ei omasta mielestä.. siinä käy niin että kohta porukka valuu sinne yhden mais. Muutenkin, ei mene enää kauan ku pimeetä alkaa olla 5-6 mais.
Federal wrote:Olen tässä alkanut miettimään sitäkin, että pitäisikö lauantai-pelienkin alkamisajankohtaa siirtää tuohon kahteentoista asti? On osoittautunut aika hankalaksi saada kaikki silloin paikalle.
Ei omasta mielestä.. siinä käy niin että kohta porukka valuu sinne yhden mais. Muutenkin, ei mene enää kauan ku pimeetä alkaa olla 5-6 mais.
Olen täsmälleen samaa mieltä Garyn kanssa. Aloittamisaika klo 11 => kahteentoisa mennessä ollaan saatu pelattua ensimmäinen peli.
Huomenna torstaina ainakin on tarkoitus klo 17 saada tämä oma jengi pelialueelle eli eka peli alkaa varmaan 17:15. Samoin lauantaina klo 11.20 aloitamma jo ensimmäisen pelin ellei joku muu porukka ole jo aloittanut ja naapurikunnasta on kaiketi myös populaa tulossa heti aamusta.
Lauantaille olen yrittäny haalia myös uusia harrastajia hieman kauempaakin, katsotaan jos vaikka saatas pari uutta pelaajaa rinkiin mukaan
Sunnuntaina meiltä saattaa osa porukasta tulla, itte joutuu vellirahan tienuuseen mutta viikon päästä onnistuu sunnuntaikin jo paremmin.
Otan noita sidontanauhoja läjän mukaan, jos jostain löytys sinisiä ja punasia nauhoja niin sais kokkeiltua tuota uuttakin moodia - alkaa omat nauhat loppumaan kun niitä aina jää jonnekin maleksimaan.
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
Eikös sitä hopinsäätösektorin käytettyä kapiaa sinistä nauhaa jäänyt vaikka kuinka paljon jäljelle?
Onko nauhan jämät Federalilla vai jossain Rikiuksen tontilla jemmassa?
Sitä nauhaa voisi luulemma paremman puutteessa hyödyntää.
Tosiaankin. Sininen nauha taisi päästä loppumaan, mutta sitä valkoista jäi vielä koko nippu jäljelle. En sitten tiedä kuinka pysyvät hihassa. Aika liukkaan oloista materiaalia tuntuivat olevan.
Ja tuolla pelien alkamisella tarkoitinkin sitä, että ne pelit alkaisivat juuri tuolloin niin, että kaikki olisivat paikalla silloin ja saataisiin jo noita spawnilla varustettuja pelejä käyntiin. Toisaalta se on kyllä myöhässä tulevien oma ongelma, jos ovat myöhässä. Olis aika kova homma, jos saataisiin kerrankin pelit kestämään reippaasti yli neljän. Tässä vuosien mittaan peliaika kokoajan vain lyhentynyt, vaikka väkeä on tullut lisää...