Tuosta Murrosta selvennystä.
Aluksi sitä pelattiin siten, että toisen tiimin täytyi päästä offgamen lähistöltä 3-tien läheisyydessä olevalle puomille, heillä oli käytössä 1 uudelleensyntyminen kaikilla. Toinen tiimi pyrki estämään tämän. Tiimi voitti pelin kun 5 pelaajaa oli koskettanut puomiin, jo koskettaneet eivät enää olleet mukana pelissä.
Uudemmassa versiossa puomin sijasta toisen tiimin täytyy päästä metsänreunassa olevasta juoksuhaudasta yli metsän puolelle. Leveyttä pätkällä on n.30m Tässä tapauksessa jo ylittäneet pysyvät mukana pelissä ja taas tiimi voittaa kun 5 pelaajaa ovat juoksuhaudan ylittäneet.
Täytyypä kirjoittaa tuosta tuonne pelimuodot sivullekkin.
Sitten mini-skenuista: Itse en ole jaksanut sellaisia näin talvella suunnitella kun kelit on yleensä vähän huonot ei niistä oikein nauti niin paljoa. Onneksi muut ovat olleet viitseliäämpiä ja jonku verran skenuja on pelattu. Jahka tästä kevät saapuu lupaan taas itsekkin kehitellä mini-skenuja.
Toisaalta, kuten tässä viestissä sanoin, itse kukin voi skenaarioita kehitellä yksin tai porukalla ja joko pitää niitä itse pelipäivänä tai antaa pelinjohtajan johdettavaksi. Hyviä ideoita saa myös tuonne kirjoitella, jolloin niistä voi pelinjohtajat jotain ideoita poimia lauantai peleihin.