VSR:n hopissa vikaa.
Moderators: laturi, Juppo, Gary, Federal
- Limppu
- swatti-hatti

VSR:n hopissa vikaa.
Mulla on vesussa vakio hoppi, mutta siinä minua ihmetyttää kovasti että m-160 vireillä pitää hoppi olla tapissa 0.3g kuulalle? Kun huomasin sen yhden kaverin vesun jossa oli 0.43g kuulia niin hänen hoppinsa oli aika pienellä. Mikäköhän hopissani mättää? Silikoonattu on. Purkanut olen ainakin kerran. Ois kiva jos joku kertois. Paljon maksaisi halvimmillaan suomesta uusi hoppikoneisto vesuriin? Kiitos avustanne etukäteen.
Voi ristuksen ristus.
Vika ei ole hoppikoneistossa vaan hoppikumissa. Se/sen painaja on kulunut ja vaatii siksi hopin olemisen tapissa. Tämän voi korjata laittamalla hoppikumin/hopinpainajan päälle vaikka palan teippiä. Jos haluaa hoppikumin vaihtaa niin Nineballin hoppikumi ei minulla toiminut ollenkaan, joten en sitä suosittele. Fireflyn hoppikumit taitaa olla niitä parhaimpia mitä saa.
- roskaposti
- Kaasukalle

Re: VSR:n hopissa vikaa.
Minkähän merkkinen ja mallinen kumi olis paras. Uuden sylinterin myötä lähdöt varmaankin n. 135-145 m/s. Mieluusti PCB:n tai Milgearin valikoimissa oleva, ei huntsittaasi yhtä kumia ruveta erikseen kalliiden postikulujen kanssa ostamaan.
Kyseisissä puljuissa oli seuraavanlaisia kumeja:
- Nine Ball Wide Use Air Seal Chamber for Marui VSR-10/Handgun
- King Arms Air Seal Chamber for Marui Pistols & VSR-10
- LCT VSR-10 hoppikumi
Yllä mainituiden tiedoissa siis luki selvästi, että käy vesuriin, muista kumeista en sitten tiedä, käyvätkö.
Kyseisissä puljuissa oli seuraavanlaisia kumeja:
- Nine Ball Wide Use Air Seal Chamber for Marui VSR-10/Handgun
- King Arms Air Seal Chamber for Marui Pistols & VSR-10
- LCT VSR-10 hoppikumi
Yllä mainituiden tiedoissa siis luki selvästi, että käy vesuriin, muista kumeista en sitten tiedä, käyvätkö.