Pelivarusteet (kommentointi)
Moderators: laturi, Juppo, Gary, Federal
Pelivarusteet (kommentointi)
Tänne siis voitte kommentoida Pelivarusteet (kuvaketju) -aiheen varustekokonaisuuksia. Kritiikkiä antaessanne yritäkkää antaa sitä rakentavaa kritiikkiä, sillä pelkkä haukkuminen ei hyödytä ketään. Muistakaa kommentoidessane kertoa kenen kokonaisuudesta on kyse. Ketään ei kiinnosta kommentit tyyliin "Jee, kiva varustus!" tai "paljonko tuohon meni rahaa?"
- razorpojka
- kapiainen

Vaikka Vietnam ei ookka lähellä sydäntä, Reptan varustelista teki suuren vaikutuksen. Kaikkee pientä sälää täydentämäs varustusta, esimerkiksi tuntolevyt omilla tiedoilla. Kuvat ne vasta oliki nannaa, kolmas kuva oli kaikkein hienoin.
Dantsan varusteet lämmittää tosi paljo, tetsarit on tooooosi hehkeet. Mitäpä siitä sen enempää ku puutteekki on lueteltuna pitkälti. Kesän kuvauksia odotelles kasaantuu ties millaset varusteet! o/
Dantsan varusteet lämmittää tosi paljo, tetsarit on tooooosi hehkeet. Mitäpä siitä sen enempää ku puutteekki on lueteltuna pitkälti. Kesän kuvauksia odotelles kasaantuu ties millaset varusteet! o/
DDR on paras :D ja Serbia :DDD
Repta: itse en tunne noita vietnam-kokonaisuuksia niin hyvin, mutta lukemani ja näkemäni perusteella setti on hyvä. BW:n sadeviitan ja huivin tietysti vaihtaisin Amerikkalaisiin, mutta sitä lienee turha edes mainita. Mil-tecit pois, jos mahdollista niin setti on jo todella hyvä. Muuten settisi on mielestäni hieno.
Razorpojka: Itse en setistäsi löydä muuta vikaa, kuin että tetsarit ovat vähän väärät, ainakin valjaat. Oikean vuosimallin tetsarit ja sopiva sekoitus mollea piristävät kummasti, ja kuten totesit: pikkusälät ovat tarpeelliset. Hyvä SEALs -setin pohja.
Razorpojka: Itse en setistäsi löydä muuta vikaa, kuin että tetsarit ovat vähän väärät, ainakin valjaat. Oikean vuosimallin tetsarit ja sopiva sekoitus mollea piristävät kummasti, ja kuten totesit: pikkusälät ovat tarpeelliset. Hyvä SEALs -setin pohja.
Joo, kyllähän tuossa on vielä muutamia isompia puutteita. Nuo muutamat BW-tavarat ovat kopioita US Armyn vastaavista tavaroista, joten päätin luistaa niiden yhteydesssä hieman. Olisikin nyt pari kolme hunttia ylimääräisenä niin voisi ostaa nuo tavarat aitona ja Wellcon viidakkomaiharit.
Vaikka en nykyaikaisista jenkkikamoista mitään ymmärräkään, oli X-Dantsan ja Razorin Seals-setit komeaa katsottavaa.
Vaikka en nykyaikaisista jenkkikamoista mitään ymmärräkään, oli X-Dantsan ja Razorin Seals-setit komeaa katsottavaa.
Kalle Seppälä
Hallituksen jäsen, rahastonhoitaja
Hallituksen jäsen, rahastonhoitaja
Hauska nähdä että, Federal on vaivautumut kasaamaan NVA-setin, joka itseltäkin pistintä vaille löytyy. Tuohon housujen ylhäällä pysymiseen auttaa NVA henkselit, jotka tulevat puoli ilmaisen NVA toppapuvun mukana. Jos pilkkua lähdetään viilaamaan(niinkuin NVA:ssa viilattiin) niin ohjesäännön perusteella tiputtaisin toisen lipastaskun. Mistäspäin Strictarn- hanskat löytyi?
NVA toppapuvun saa lekasta, mutta jos haluaa pelkät henkselit niin menee hankalaksi. http://www.varusteleka.eu/prebeo/showpr ... _2J00LRT0R
Vulcanolla on toimivan näkönen setti ja varmasti saa mahtumaan 2 päivän tarvittavat varusteet kesäkelille. Mites oot meinannu suojata makuupussia ja rinkkaa sateen varalta?
Oon ite todennu, että musta hyttysverkko on paras näkemisen kannalta. Kaikki vaaleat verkot helposti hämärtää näkyvyyttä ja heijastaa auringosta. mutta voipi olla että pistän silti tuon tulemaan jos sais vaikka mahtumaan hupuksi makuupussin päälle hyttyssuojaksi.
Oon ite todennu, että musta hyttysverkko on paras näkemisen kannalta. Kaikki vaaleat verkot helposti hämärtää näkyvyyttä ja heijastaa auringosta. mutta voipi olla että pistän silti tuon tulemaan jos sais vaikka mahtumaan hupuksi makuupussin päälle hyttyssuojaksi.