Mä luulen että olimme. Tuollainen raketinheitin siinä tieuralla oli ja mekkala oli melkoinen.
Sen jälkeen joukkueenjohtaja lähti litomaan länteen ja unohti ryhmämme.
Mika minä ja Jari jäimme siihen respan maastoon odottelemaan että loput ryhmästä pääsisivät irti taistelusta.
Mika sai osuman, loppuryhmä hyökkäsi pohjoisen kautta respaa kohti ja minä Jarin kanssa tulimme etelästä tieura ylitse jeesaamaan.
-jm- wrote:
Mika sai osuman, loppuryhmä hyökkäsi pohjoisen kautta respaa kohti ja minä Jarin kanssa tulimme etelästä tieura ylitse jeesaamaan.
Tuo oli se kohta kun olisin saanut 3 varmaa, ase vain totesi ensimmäisen kuulan kohdalla notta ....ei siis tehnyt mitään
* aseen moottorista oli johto löyhällä, takkusi vielä toisenkin kerran aiheuttaen oranssin liinan kanssa kävelyä respalle ennen kuin Jarmo sen äkkäsi ja saatiin kuntoon
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com
Joo, NAFin touhut näytti olevan osuman ottamisenkin suhteen välillä tuota samaa eli vähän sinne päin. Mutta onneksi meidän puoli pelasi hienosti sääntöjen mukaan, minua sitoi useampikin naispuoleinen lämäri pelin aikana ja nämä pitivät hyvin tiukasti kiinni kädestä koko sääntöjen vaatiman 2 minuutin ajan, ei ollut mitään mahollisuutta edes lähteä mihinkään ennen kuin aikaraja oli ohi. Samoin respaus hoitui aina sääntöjen mukaan eli ensin 30 minuuttia respaa ja sitten peliin seuraavan puolen tai tasatunnin kohdalla.
Team Linna :)
Mika Linna, GSM 050 3601046, mika.linna@gmail.com