Invaasio on taas täällä! Trilogian päätösosassa ratkaistaan Invaasio-pelistä alkaneen peliasarjan kohtalo. Keltainen valtio valmistautuu viimeiseen iskuun, tarkoituksenaan ajaa Punainen valtio pois alueiltaan lopullisesti. INVAASIO 2016 -pelissä pelaajien tekemiset vaikuttavat pelin kulkuun ja osapuolikomentajilla sekä ryhmänjohtajilla on suuri vastuu osapuolensa toiminnasta. Pelissä tulee olemaan epäsuoraa tulta, panssari- ja piikkilankaesteitä, proppeja, ajoneuvoja ja paljon muuta!
Pelissä vallataan lippupaikkoja - mutta suurin vaikutus lopputulokseen on tehtävillä. Tehtäviä tulee olemaan enemmän ja laajemmin ja ne ratkaisevat pelin lopputuloksen.
Saimme juuri tietoomme että pelialueella järjestetään 21.5.2016 mönkijäkilpailut emmekä pysty järjestämään skenaariota tuona ajankohtana vaikka näin oli alunperin tarkoitus.
Tosiaan nyt punaisella osapuolella enemmän ilmoittautumisia, mutta laitan sinne ilmon kun sitä ennekin edustettu. Eli sitten vaan ilmoa kehiin niin saadaan homma etenemään.
Eli ny näyttäisi olevan 11 hlö. tuttuja porukkoja lähdössä, eli tiimi-nimillä "JVI.Soft" ja Diskon porukka "Disko" nimellä. Eli ensisijaisesti muut kiinnostuneet ilmoittautukaas pikimmiten mukaan ensisijaisesti tiimillä "JVI.Soft".
Vaikka keltainen puoli näköjään tarvisi täydennystä, liitytään kaikki kuitenkin samalle puolelle, eli punaiselle. Saavat vaikka sitten pelinjärjestäjät viimeistään paikanpäällä päättää mikäli siirryttäisiin toiselle puolelle. (kummankin väriset nauhat mukaan)
Hienoa! Nyt siis JVI.Soft nimen alla olisi lähdössä 5 hlö, joten pari vielä tarvittaisiin niin saataisi kokonainen ryhmä kasaan. Disko pelannee taas omana ryhmänä, toivottavasti taas hyvässä yhteistyössä JVI.Softin ryhmän kanssa, niinkuin viimevuonnakin .
Kuinkas porukka aikoisi liikkua paikanpäälle? Itse varmaan tuttuun tapaan menen Kauhajoelta Honkajoen kautta pelipaikalle. Matkalta Haen Tuomaksen ja Lauri kenties tulisi tuttuun tapaan Jalasjärven suunnilta Kauhajoelle, josta hyppäisi kans mun kyytiin? Entäs tulisko Elias kans Laurin kyytissä Jalasjärveltä tai suoraan Kauhajoelle, ja tästä mun kyytis etiäppäin? Entäs olikos Makezulla kyytiä pelipaikalle?
Diskon porukka vissiin menee Kihniön suunnilta suoraan Parkanon kautta pelipaikalle?